تصاحب ۲۶ مدال رنگارنگ و عنوان سومی منطقه ۱۸ در مسابقات قهرمان‌شهر
تصاحب ۲۶ مدال رنگارنگ و عنوان سومی منطقه ۱۸ در مسابقات قهرمان‌شهر

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸، آئین اختتامیه دومین رویداد قهرمان شهر و نخستین دوره مسابقات ورزشی کلانشهرها موسوم به ” قهرمانِ شهر ، شهرِ قهرمان” با حضور هاشمی وزیر ورزش و جوانان، فخاری استاندار، زاکانی شهردار، تنی چند از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸، آئین اختتامیه دومین رویداد قهرمان شهر و نخستین دوره مسابقات ورزشی کلانشهرها موسوم به ” قهرمانِ شهر ، شهرِ قهرمان” با حضور هاشمی وزیر ورزش و جوانان، فخاری استاندار، زاکانی شهردار، تنی چند از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و آخوندی عضو شورای اسلامی شهر تهران در سالن ۱۲ هزار نفری ورزشگاه بزرگ آزادی برگزار و طی آن از مناطق برتر و دارنده بیشترین تعداد مدال، نظیر منطقه ۱۸ تجلیل شد.

محمد جواد خسروی با بیان این نکته که در دومین رویداد قهرمان شهر میزان مشارکت کنندگان به ۳۸ هزار نفر افزایش یافته و همین امر موجب ارتقاء عملکرد ورزشکاران در رشته های مختلف شده، اظهار داشت : در رشته فوتبالدستی مهرشاد مرادی زهرایی، بومی و محلی، آمادگی جسمانی و پرتاب دارت بانوان نیز به ترتیب حنانه بهشتی، همتا عزیزی و ملیحه رسولی صاحب سه نشان طلا و یک گردن آویز برنز شدند.

وی ادامه داد: زهرا سادات حسینی مدال نقره رشته ژیمناستیک، دو عنوان سومی در رشته شنا توسط مهسا مرنگی و سمیه کریمی و همچنین دو عنوان سومی تیمی در رشته والیبال بانوان بدست آمده است.

به گفته این مقام مسئول، کسب یک عنوان قهرمانی و یک عنوان نائب قهرمانی در رشته فوتبال گل کوچک نیز از دیگر دستآوردهای ورزش آقایان منطقه در این دور از رویداد قهرمان شهر می باشد.

شهردار منطقه ۱۸پایتخت همچنین به درخشش تیمهای کشتی نونهالان و نوجوانان در این سری از رقابتها اشاره و اظهار داشت : تیم نونهالان کشتی سه نشان طلا ، دو مدال نقره و سه گردن آویز برنز را تصاحب و تیم نوجوانان نیز یک مدال طلا، سه نشان نقره و یک گردن آویز برنز را دشت تا کارنامه گوش شکسته های آتیه دار تکمیل شود.

خسروی با اعلام دو نشان نقره آقایان در رشته های شنا و تنیس روی میز، مجموع دستآوردهای ورزشکاران از این آوردگاه را تعداد ۲۶ مدال دانست که باعث شد منطقه ۱۸ پس از مناطق یک و بیست بر سکوی سومی دومین رویداد قهرمان شهر از حیث کسب مدال قرار بگیرد .

شهردار منطقه ۱۸ پایتخت در بخش دیگری از سخنان خویش به افتخار آفرینی و درخشش تیم فوتبال گل کوچک محلات منطقه در رقابتهای کلانشهرهای کشور اشاره داشت که با غلبه بر تمامی حریفان خویش و تنها یک تساوی بر سکوی قهرمانی تکیه بزند.

وی اضافه کرد: نماینده شایسته منطقه در رده سنی زیر ۱۸ سال با گذر از سد تیمهای اصفهان، بندرعباس، تبریز و تساوی مقابل اردبیل راهی دیدار فینال و با غلبه بر تیم استان همدان توانست قهرمان این دوره از پیکارها شود.

کسب عنوان نائب قهرمانی همتا عزیزی و عرشیا رمضان زاده دو تن از ورزشکاران منطقه در رشته های آمادگی جسمانی و کشتی کلانشهرهای کشور پایان بخش سخنان شهردار منطقه بود.

 انتهای پیام/