برگزاری سومین جلسه نشست مدیریتی و ارزیابی طرح و برنامه‌های اداره بانوان منطقه ۵
برگزاری سومین جلسه نشست مدیریتی و ارزیابی طرح و برنامه‌های اداره بانوان منطقه ۵

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۵، روح الله حدادی معاون اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری این منطقه گفت؛ سومین نشست های پایش برنامه ها و ارزیابی عملکرد مناطق در حوزه معاونت فراغت و نوآفرینی مجموعه های شهربانو برگزار شد. حدادی گفت؛ در این نشست  که […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۵، روح الله حدادی معاون اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری این منطقه گفت؛ سومین نشست های پایش برنامه ها و ارزیابی عملکرد مناطق در حوزه معاونت فراغت و نوآفرینی مجموعه های شهربانو برگزار شد.

حدادی گفت؛ در این نشست  که به میزبانی مجموعه شهر بانو منطقه بوده است، نسبت به بررسی و ارزیابی عملکرد منطقه، در رویداد ریحانشهر و دبیرخانه منطقه ای، ارائه طرح های محلی، ارائه برنامه برای بوستان های مادر و کودک، بررسی نحوه هزینه کرد اعتبارات ابلاغی به مراکز مختص بانوان و همچنین ارائه پیشنهاد برنامه در حوزه مسابقات شهری و محلی ویژه دختران، زنان و خانواده ها مطرح و ارزیابی شد.

لازم به ذکر است؛ این نشست با حضور معاون امورهنری، فراغت ونوآفرینی اداره کل اموربانوان شهرداری تهران و مدیران امور بانوان مدیران مناطق برگزار و در آن به ارائه گزارش عملکرد و چالش ها و موانع پیش رو در مراکز مختص بانوان پرداخته شد.

انتهای پیام/