اجرای طرح لبخند احسان ویژه خانواده‌های کم‌برخوردار شمال شرق پایتخت
اجرای طرح لبخند احسان ویژه خانواده‌های کم‌برخوردار شمال شرق پایتخت

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، ” علی اصغر کمالی زاده” ضمن تبریک مبعث خاتم النبی (ص) گفت: این طرح به مناسبت روز فرخنده مبعث ویژه خانواده های کم برخوردار محلات گلشن، جوادیه و تهرانپارس. شرقی باهمت معاونت فرهنگی اجتماعی و گروه های […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، ” علی اصغر کمالی زاده” ضمن تبریک مبعث خاتم النبی (ص) گفت: این طرح به مناسبت روز فرخنده مبعث ویژه خانواده های کم برخوردار محلات گلشن، جوادیه و تهرانپارس. شرقی باهمت معاونت فرهنگی اجتماعی و گروه های جهادی منطقه ۴ درسرای محله گلشن درحال انجام است.
شهردار منطقه ۴ اضافه کرد: در این برنامه خانواده های کم بضاعت منطقه می توانند از خدمات دندانپزشکی از جمله پرکردن، ترمیم، کشیدن دندان و خدمات پزشکی همچون متخصص زنان، قلب، مشاوره، روانپزشکی و… همزمان با مبعث بزرگ رسول خدا (ص) به مدت ۲ روز در سرای محله گلشن استفاده کنند.
کمالی زاده در پایان گفت: رسیدگی به اقشار کم برخوردار جامعه و شهر از وظایف مهم مدیریت شهری است که منطقه ۴ در حد توان و بضاعت خود در این راه کوشا به پیش می رود.

انتهای پیام