لیست ساختمان‌های ناایمن به زودی تقدیم ریاست شورا می‌شود/ از طریق مراجع قضایی پیگیریم
لیست ساختمان‌های ناایمن به زودی تقدیم ریاست شورا می‌شود/ از طریق مراجع قضایی پیگیریم

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، زاکانی در حاشیه یکصد و سی و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: برای اولین بار امسال دولت حقوق شهرداری را طبق قانون پرداخت کرد.  امیدواریم این روند سال آتی نیز ادامه پیدا کند. بویژه در حوزه ارزش افزوده و جرایم رانندگی و سرفصل گمرک […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

زاکانی در حاشیه یکصد و سی و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: برای اولین بار امسال دولت حقوق شهرداری را طبق قانون پرداخت کرد.  امیدواریم این روند سال آتی نیز ادامه پیدا کند. بویژه در حوزه ارزش افزوده و جرایم رانندگی و سرفصل گمرک ۷۱۵ میلیارد تومان پرداخت شد.

وی ادامه داد: از محل انضباط مالی و خزانه واحد نیز توانستیم عواید خوبی برای شهر داشته باشیم. همچنین در تلاشیم امکانات مختلف شهر را که در دستان دیگران است، به خزانه برگردانیم.

شهردار تهران با بیان اینکه عمده بودجه سال آینده در حوزه حمل‌ونقل عمومی است، تصریح کرد: چه در حوزه توسعه مترو، چه در خرید واگن‌های جدید، اتوبوس، تاکسی و … تحول ایجاد خواهد شد.

زاکانی درباره ساختمان های ناایمن پایتخت توضیح داد: لیست ساختمان‌های ناایمن را در اختیار مرجع قضایی قرار دادیم. مسیری که از طریق دادگاه طی می‌کنیم، حتماً منجر به صدور احکام و رسیدن به نتیجه خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه لیست ساختمان های ناایمن را به زودی تقدیم ریاست محترم شورا نیز خواهیم کرد، گفت: البته وزیر محترم کشور نیز رسماً اعلام کرد، اعلام این لیست‌ها التهابی را به التهابات فراوان کشور اضافه خواهد کرد. پایش ۱۶هزار ساختمان را با مؤلفه‌های گوناگون در دستور کار قرار دارد، بیش از ۱۰۰۰ ساختمان تا این لحظه بازرسی شده اند.

زاکانی افزود: طبقات ساختمان ۱۵۳ خیابان بهار صبح پایش شد. منتظر جمع‌بندی نظرات کارشناسان هستیم.

ادامه دارد….