ساماندهی و ایمن‌سازی گودهای پرخطر و ساختمان‌های ناایمن منطقه ۴ بررسی شد
ساماندهی و ایمن‌سازی گودهای پرخطر و ساختمان‌های ناایمن منطقه ۴ بررسی شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ ” علی اصغر کمالی زاده” گفت: ساماندهی گودهای پرخطر منطقه و ساختمانهای ناایمن جهت حفظ ایمنی شهروندان و همچنین بررسی ایمن سازی گودهای رها شده از مواردی است که به طور مستمر در این منطقه رصد می شود. شهردار منطقه ۴ […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ ” علی اصغر کمالی زاده” گفت: ساماندهی گودهای پرخطر منطقه و ساختمانهای ناایمن جهت حفظ ایمنی شهروندان و همچنین بررسی ایمن سازی گودهای رها شده از مواردی است که به طور مستمر در این منطقه رصد می شود.

شهردار منطقه ۴ افزود: در این جلسه شهرداران نواحی ۹گانه و رییس ستاد مدیریت بحران منطقه با ارایه گزارشی از اقدامات انجام شده پیرامون ایمن سازی گودها و ساختمان های ناایمن بحث و گفتگو کردند.

وی ضمن تاکید بر بازدید میدانی از موارد ساختمان های بحرانی این منطقه ادامه داد: ساختمان های ناایمن و گودهای پرخطر نیازمند رسیدگی و رفع خطر هستند که می بایست با جدیت و دقت دنبال شوند.

گفتنی است؛ جلسه کمیته ایمنی منطقه ۴ با حضور اعضای تخصصی ستاد مدیریت بحران، معاونت امور شهری، اداره ساماندهی، نمایندگان آتش نشانی منطقه سه عملیات و شهرداران نواحی نه گانه برگزار شد.

انتهای پیام/