هدیه کتاب به اصناف منطقه ۱۳ برای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی
هدیه کتاب به اصناف منطقه ۱۳ برای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار این منطقه با اشاره به اهدای  کتاب به اصناف همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی گفت: دسترسی آسان مردم به کتاب در قالب هدیه آن به اصناف در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار این منطقه با اشاره به اهدای  کتاب به اصناف همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی گفت: دسترسی آسان مردم به کتاب در قالب هدیه آن به اصناف در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی موثر است.

وی با بیان اینکه موضوعات این کتب بنا به درخواست صاحبان اصناف، تاریخی، علمی و فلسفی است، افزود: برخی از صنوف مشتریانی دارند که ممکن است دقایقی را برای انجام امور خود در آن واحد به سر ببرند که در دسترس بودن کتاب می تواند به آنها برای مطالعه یک کتاب کمک کند.

شهردار منطقه ۱۳ اظهار داشت: با تلاش اداره فرهنگی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۳ این کتب در واحدهای صنفی مانند نانوایی ها، آرایشگاه ها، مشاوران املاک و خودرو، سوپر مارکت ها و سایر صنوف دیگر که  اماکن مناسبی برای ترویج فرهنگ مطالعه است، توزیع می شود.

وی تجلیل از فعالان حوزه فرهنگ و نشر با همکاری سرای محلات و رونمایی از کتاب شهید عباسی را از دیگر برنامه های هفته کتاب و کتاب خوانی برشمرد.

انتهای پیام/