رونمایی از نخستین کتاب انتشارات مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی تبریز
رونمایی از نخستین کتاب انتشارات مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، کتاب «حاشیه‌نشین‌های تبریز، روایتی مردم‌شناختی از یک محله»، نوشته دکتر اصغر ایزدی دیزج در جلسه امروز شورای اسلامی شهر توسط اعضای شورا، شهردار و فرماندار تبریز رونمایی شد. به گزارش شهریار، در یکصد و چهل و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر، رونمایی از اولین کتاب انتشارات مرکز پژوهش‌های شورای […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

کتاب «حاشیه‌نشین‌های تبریز، روایتی مردم‌شناختی از یک محله»، نوشته دکتر اصغر ایزدی دیزج در جلسه امروز شورای اسلامی شهر توسط اعضای شورا، شهردار و فرماندار تبریز رونمایی شد.

به گزارش شهریار، در یکصد و چهل و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر، رونمایی از اولین کتاب انتشارات مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر تبریز به عنوان نخستین دستور جلسه قرار گرفت.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی کلانشهر تبریز در این خصوص اظهار کرد: مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر به عنوان بازوی پژوهشی شورای به شمار می رود و عمومی کردن نتایج پژوهش‌های مرکز یکی از خواسته‌های ما است.

روح الله رشیدی افزود: نیازمند فهم درستی از مسائل شهری هستیم تا در این زمینه به راه‌حل‌های مناسب دست یابیم.

وی با بیان اینکه سال گذشته مجوز انتشار کتاب توسط مرکز پژوهش های شورا اخذ شده است، تصریح کرد: در گذشته مجوز نشر نداشتیم که سال گذشته این مجوز را دریافت کردیم تا امکانی برای کلیه مجموعه ها برای عمومی سازی و مردمی سازی آثارشان فراهم شود. امروز اولین اثر مکتوب شامل تألیف یکی از اساتید به نام مردم شناسی کشور رونمایی شد.