برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری هفته هوای پاک با رویکرد اجتماعی‌سازی محیط زیست در منطقه۸
برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری هفته هوای پاک با رویکرد اجتماعی‌سازی محیط زیست در منطقه۸

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸،همزمان با هفته و روز هوای پاک،جشنواره فرهنگی و هنری هفته هوای پاک  با رویکرد اجتماعی سازی محیط زیست در منطقه۸ برگزار شد. جشنواره فرهنگی و هنری هفته هوای پاک که  با حضور کودکان و شهروندان در سرای محله کرمان […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸،همزمان با هفته و روز هوای پاک،جشنواره فرهنگی و هنری هفته هوای پاک  با رویکرد اجتماعی سازی محیط زیست در منطقه۸ برگزار شد.

جشنواره فرهنگی و هنری هفته هوای پاک که  با حضور کودکان و شهروندان در سرای محله کرمان برگزار شد، ضمن اجرای برنامه های آموزشی در قالب اجرای نمایش میدانی با محوریت هوای پاک و برگزاری مسابقات فرهنگی؛ بر اهمیت هوای پاک به عنوان ضامن بقا و استمرار حیاط اجتماعی تاکید شد.

در این جشنواره که با محوریت اجتماعی سازی محیط زیست انجام شد، به موضوعاتی از قبیل حفظ منابع طبیعی از جمله درختان با رعایت تفکیک پسماند و بازگشت مواد به چرخه طبیعت، آسیب نرساندن به درختان و فرهنگ سازی کاشت نهال، نظافت  حفظ طبیعت و … به زبان کودکانه و در قالب نمایش پرداخته شد و کودکان با مفاهیم محیط زیستی آشنا شدند.

گفتنی است هدف از برگزاری این برنامه ها فرهنگ سازی با هدف ارتقای سطح آگاهی شهروندان در خصوص محیط زیست، و ایجاد فرصت برای مشارکت آنان و افزایش مهارت های لازم در جامعه شهری بوده است.

انتهای پیام/