گذر تجسم پهنه هنری شهرداری تهران و خدمت‌رسانی متنوع مدیریت شهری منطقه ۲۱
گذر تجسم پهنه هنری شهرداری تهران و خدمت‌رسانی متنوع مدیریت شهری منطقه ۲۱

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ گذر تجسم پهنه هنری شهرداری تهران امسال با رنگ و بویی متفاوت و منحصربه‌فرد به شهروندان حاضر در مراسم باشکوه راهپیمایی ۲۲بهمن خدمات اجتماعی و فرهنگی ارائه داد. بر اساس این گزارش؛ خطاطی و نقاشی، توزیع اقلام […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ گذر تجسم پهنه هنری شهرداری تهران امسال با رنگ و بویی متفاوت و منحصربه‌فرد به شهروندان حاضر در مراسم باشکوه راهپیمایی ۲۲بهمن خدمات اجتماعی و فرهنگی ارائه داد.

بر اساس این گزارش؛ خطاطی و نقاشی، توزیع اقلام فرهنگی، نمایشگاه عکس و پوستر، مسابقات کودکان و نوجوانان، آموزش سفالگری، مسابقات مفاهیم قرآنی، پخت ۲۲ کیک با تصویر پرچم ایران، میز خدمات مشاوره و دستاوردهای ارزشمند کارآفرینان برتر، میز خدمات سلامت محور، تریبون شعر، میز کاریکاتور و استندآپ کمدی تنها بخشی از این خدمات بوده است.

لازم به ذکر است؛ فعالیت منطقه ۲۱ در این محورها با همراهی ادارات معاونت اجتماعی، نواحی سه‌گانه، سرای محلات، اعضای قرارگاه فرهنگی محله‌ها و خیریه آبشار عاطفه‌ها همراه بوده است.

انتهای پیام