رشد ۲۸۶ درصدی بودجه اجرای عملیات روکش و ترمیم آسفالت مناطق اصفهان
رشد ۲۸۶ درصدی بودجه اجرای عملیات روکش و ترمیم آسفالت مناطق اصفهان

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، اصغر کشاورزراد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به گزارش وضعیت عملکرد روکش و ترمیم آسفالت در مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان اظهار کرد: عملیات اجرایی روکش و ترمیم آسفالت در شش‌ماهه نخست سال جاری به میزان ۱۴۱ هزار و ۴۹۲ تن انجام شده است که مساحت یک میلیون […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

اصغر کشاورزراد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به گزارش وضعیت عملکرد روکش و ترمیم آسفالت در مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان اظهار کرد: عملیات اجرایی روکش و ترمیم آسفالت در شش‌ماهه نخست سال جاری به میزان ۱۴۱ هزار و ۴۹۲ تن انجام شده است که مساحت یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۳۹۲ متر مربع را شامل می‌شود.

وی افزود: این عملیات در شش‌ماهه نخست سال گذشته به مساحت ۷۶۱ هزار و ۵۴۲ متر مربع و با ۹۳ هزار و ۵۰۳ تن آسفالت و در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۰ به مساحت ۷۹۲ هزار و ۲۸۷ متر مربع و با ۹۷ هزار و۲۷۸ تن اجرا شده است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با اشاره به اجرای عملیات روکش و ترمیم آسفالت کل مناطق شهرداری اصفهان در شش‌ماهه نخست سال ۱۳۹۹ به مساحت ۵۱۱ هزار و ۹۱۹ متر مربع و با ۶۲ هزار و ۸۵۴ تن آسفالت تصریح کرد: در شش‌ماهه نخست سال جاری ۴,۳۰۰ میلیارد ریال برای این منظور مصوب و ۲,۹۹۰ میلیارد ریال تأمین اعتبار شد که می‌توان گفت نسبت به سال گذشته رشد ۲۸۶ درصدی داشته است.

کشاورزراد با اشاره به نرخ مصوب شش‌ماهه نخست سال گذشته برای اجرای عملیات روکش آسفالت مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان به مبلغ ۱,۵۰۰ میلیارد ریال گفت: اجرای این عملیات بالغ‌بر ۱,۳۴۰ میلیارد ریال تأمین اعتبار شد که نسبت به سال ۱۴۰۰ رشد ۵۰ درصدی داشته است.

وی خاطرنشان کرد: تمام برنامه‌ریزی‌ها به این صورت بود که اجرای آسفالت باکیفیت در نیمه نخست سال اجرا شود تا شاهد کیفیت بالا باشیم.