عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۴ آبان‌ماه
عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۴ آبان‌ماه

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم. کرایه ۴ هزار تومانی اتوبوس‌های اراک در صورت عدم استفاده از کارت محمدحسین […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

کرایه ۴ هزار تومانی اتوبوس‌های اراک در صورت عدم استفاده از کارت

محمدحسین ساده‌وند، مرکزی رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک گفت: شهروندانی که از خدمات غیرنقدی و کارت در اتوبوس‌ها استفاده نکنند، باید چهار هزار تومان کرایه بدهند.

هرس پاییزه درختان کرج در حال انجام است

علیرضا عاقلی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از اجرای عملیات هرس درختان در مناطق ۱۰ گانه خبر داد.

ساختمان‌های بدون استحکام بنا در ایلام تخریب می‌شود

افشین مظفری، شهردار ایلام گفت: ساختمان‌های ناایمن از نظر استحکام بنا یا فاقد مجوز پروانه ساخت در راستای مبحث ۲۱ مقررات ملی ساختمان با دستور مقام قضائی تخریب می‌شوند.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۴ آبان‌ماه

۳۷ سالن مطالعه مدیریت شهری در اختیار شهروندان کرجی

امیر اشتری، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج خاطرنشان کرد: تاکنون ۳۷ سالن مطالعه توسط مدیریت شهری آماده سازی و در اختیار علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی در این شهر قرار گرفته است.

نیازسنجی آسفالت برای سال آتی در شهرکرد انجام شود

محمدحسین واحدیان، شهردار شهرکرد گفت: شیوه نامه حفاری‌ها و آسفالت تهیه و تدوین و چارچوب مشخصی برای آن‌ها تعیین شود.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۴ آبان‌ماه

عملیات احداث خط اتوبوس تندور کرج آغاز شد

حسین مهاجری، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر کرج طرح احداث خط اتوبوس تندور بین غرب و جنوب شرقی این کلانشهر با هدف روان سازی ترافیک و توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی خبر داد.

احداث ۸ باغ در بوستان ۷۳ هکتاری مشهد

مهدی یعقوبی، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد از احداث ۸ باغ در بوستان ۷۳ هکتاری مشهد با اعتبار ١٠٠ میلیارد تومان در مشهد خبر داد.