قبادی از سرپرستی تا شهرداری/ عمارت بالاخره سهم قبادی شد
قبادی از سرپرستی تا شهرداری/ عمارت بالاخره سهم قبادی شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، در جلسه بیست‌وسوم بهمن‌ماه، انتخاب شهردار ساری در دستور کار این شورا قرار داشت. رئیس شورای اسلامی شهر ساری در ابتدای این جلسه در سخنانی حماسه بی‌بدیل حضور پرشور مردم وفادار ایران در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن و جشن ۴۴ سالگی انقلاب را تحسین و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، در جلسه بیست‌وسوم بهمن‌ماه، انتخاب شهردار ساری در دستور کار این شورا قرار داشت. رئیس شورای اسلامی شهر ساری در ابتدای این جلسه در سخنانی حماسه بی‌بدیل حضور پرشور مردم وفادار ایران در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن و جشن ۴۴ سالگی انقلاب را تحسین و اظهار کرد: انقلاب اسلامی مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و با الهام از نهضت عاشورای حسینی، با رهبری پیامبرگونه امام راحل عظیم‌الشان و پایمردی و فداکاری ملت سرافراز ایران و نثار خون‌های پاک جوانان غیور این مرز و بوم به پیروزی رسید و در طول بیش از چهار دهه باوجود توطئه‌ها و تهدیدها و تحریم‌های ظالمانه دشمنان، راه خود را با عزت و اقتدار به‌سوی تعالی طی کرد.

وی خاطرنشان کرد: مردم ما در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری با حفظ اتحاد و انسجام همواره ترفندهای دشمنان را خنثی کردند و در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نیز با لبیک به منویات رهبر فرزانه انقلاب حضوری متفاوت و مثال‌زدنی داشتند که باعث سربلندی نظام و کشور اسلامی و یاس دشمنان شدند.

شعبانی تصریح کرد: ما در قبال شهروندان مسئول هستیم و تمام سعی ما این بود که برای مدیریت اجرایی شهر دست به انتخاب اصلح بزنیم. جلسه امروز نیز به همین منظور تشکیل شده و شهردار متعهد و توانمندی انتخاب شود تا با ارتقا سطح کمی و کیفی خدمات رسانی، عملکرد مدیریت شهری مورد رضایت و پشتیبانی مردم خوب ساری قرار گیرد.

سرپرستی که رد شده بود، شهردار شد!

در ادامه جلسه محمدحسین قبادی به عنوان تنها گزینه معرفی شده از سوی دو تن از اعضای شورا برای تصدی شهرداری معرفی و از وی دعوت شد برنامه‌هایش را به شورا اعلام کند. در ادامه قبادی با حضور در صحن شورا، برنامه‌هایش را در سه فاز کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت اعلام و به سوالات و ابهامات مطروحه از سوی اعضای شورا پاسخ گفت.

در پایان این جلسه، اعضای شورای اسلامی شهر ساری به صورت مخفی اقدام به رأی‌گیری کردند که محمد حسین قبادی با ۹ رأی قاطع به‌عنوان شهردار ساری انتخاب شد.

شهردار جدید ساری کیست؟

قبادی از پرسنل شهرداری ساری است و بیشتر شهردار منطقه دو ساری و همچنین معاون شهرسازی و معماری شهردار ساری بود.

قبادی در چهاردهم مردادماه ۱۴۰۰ نیز به عنوان سرپرست شهرداری ساری در سال نخست انتخاب شده بود که تنها پس از دو روز و عدم تأیید وی به عنوان سرپرست، جوادطالبی به عنوان شهردار این شهر انتخاب شد.

شورای شهر ساری به دلیل حاشیه‌های برجسته شورای پنجم و انحلال این شورا پس از بازداشت همه اعضای برگزیده در انتخابات دوره پنجم، بیشتر از سایر شوراهای مازندران در کانون توجه رسانه‌ها و کاربران فضای مجازی قرار دارد.