شورا ششم از حق مردم در باغات تهران کوتاه نخواهد آمد
شورا ششم از حق مردم در باغات تهران کوتاه نخواهد آمد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش خبرنگار شهر، مهدی عباسی رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و هشتاد و ششمین جلسه شورا در جریان بررسی پرونده پلاک‌های ثبتی برای اعلام باغ بودن یا نبودن، با بیان اینکه در منطقه یک، سه هزار متر زمین پروانه گرفت، اظهار کرد: این پرونده […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی عباسی رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و هشتاد و ششمین جلسه شورا در جریان بررسی پرونده پلاک‌های ثبتی برای اعلام باغ بودن یا نبودن، با بیان اینکه در منطقه یک، سه هزار متر زمین پروانه گرفت، اظهار کرد: این پرونده به صورت قطعی باغ است؛ با نامه آقای چمران نامه ارسال شده است. گفته می‌شود درختان را با افتخار خشک کرده و از دادگاه رأی گرفته‌اند. دادگاه این رأی را داده متناسب با شرایط، اجازه ساخت و ساز در فضای ۱۵ درصدی پلاک داده شود و با ۳۰۰ درصد پروانه تراکم گرفته و فردا در کمیسیون ماده پنج، ۶۰۰ درصد تراکم خواهد گرفت. در این قضیه رئیس سازمان فضای سبز برکنار شد.

وی با تأکید بر اینکه حقوق مردم دست ماست، اظهار کرد: ما در تک تک باغات، احتیاط زیادی می کنیم اما حالا قسم جلاله می خورم یک پرونده دیگر تکرار شود این چنین برخورد نخواهیم کرد.

عباسی با بیان اینکه در این پرونده احتمال زد و بند و فساد وجود دارد، خاطرنشان کرد: من در شهرداری مدیر بودم و می دانم چه خبر است؛ گفته می‌شود، این پرونده سریع‌تر از روال معمول پروانه گرفت. خجالت بکشید. این پرونده سه هزار متر مربع رأی باغ داشته اما من به مالک می گویم زهی خیال باطل؛ تلاش می‌کنیم در دیوان عدالت اداری رأی را ابطال کنیم و شخصاً پیگیری می‌کنم و کوتاه نخواهم آمد.

وی افزود: کسانی که تخلف کردند به دادگاه باید معرفی شوند. در پرونده‌های دیگر معاون خدمات شهری، امور مناطق و شهرسازی موضوع را پیگیری کنند. ردپای این پرونده در معاونت شهرسازی است.

انتهای پیام/