دیدار شهردار منطقه ۱۵ با خانواده شهید مدافع حرم سردار سیاح طاهری
دیدار شهردار منطقه ۱۵ با خانواده شهید مدافع حرم سردار سیاح طاهری

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری ضمن دیدار با همسر شهید گفت: امنیت امروز کشور مدیون جانفشانی ها و ایثارگری همه رزمندگان اسلام است و تکریم خانواده های معظم این عزیزان کوچکترین تکلیف برای مسئولان است. وی با تاکید براینکه خانواده شهدا […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری ضمن دیدار با همسر شهید گفت: امنیت امروز کشور مدیون جانفشانی ها و ایثارگری همه رزمندگان اسلام است و تکریم خانواده های معظم این عزیزان کوچکترین تکلیف برای مسئولان است.

وی با تاکید براینکه خانواده شهدا حق بزرگی بر گردن مردم و مسئولان دارند، افزود: ما در قبال شهدا و خانواده های گرانقدر آنها مسئولیم و شهدا ناظر کارهای ما هستند. از همین رو خدمت رسانی در منطقه را با تکریم از خانواده شهدا و کسب فیض از این بزرگواران آغاز کرده و امیدوارم به لطف خداوند متعال و دنباله روی راه شهدا بتوانیم خدمات صادقانه به شهروندان شریف منطقه ۱۵ که مردمی انقلابی و همیشه در صحنه هستند، ارائه داده و بتوانیم رضایت شهدای بزرگوار را جلب کنیم.  

در این دیدار شهردار منطقه، سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی، شهردار ناحیه ۲، رئیس بنیاد شهید منطقه، رئیس حراست، رئیس اداره فرهنگی، فرمانده بسیج منطقه و رئیس امور ایثارگران حضور داشتند.

 سردار شهید سعید سیاح طاهری از جانبازان ۷۰ درصد دفاع مقدس بود که سال ۱۳۹۴ به عنوان مدافع حرم درحلب سوریه به درجه رفیع شهادت رسید.

انتهای پیام/