احداث بازار روز جدید در شهرکرد نیازمند تخصیص اعتبار است
احداث بازار روز جدید در شهرکرد نیازمند تخصیص اعتبار است
سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شهرکرد گفت: به منظور احداث سوله و آماده‌سازی کالاها و برای تاسیس بازارهای روز نیازمند تخصیص اعتبار است.

سیدرضا هاشمی با اشاره به احداث بازارهای دائم در سطح شهر اظهارداشت: تاکنون توسط این سازمان 16 باب غرفه جدید الاحداث فاز2میدان میوه و تره‌بار از طریق مزایده عمومی با 12 میلیارد تومان اعتبار واگذار شده است.

با بیان اینکه 18 باب غرفه در بازارچه ولیعصر با یک و نیم میلیارد تومان احداث شده است، افزود: بازارهای روز در شهرک منظریه با 100 میلیون تومان اعتبار، یکشنبه بازار میرآباد با 200میلیون تومان اعتبار و پنج‌شنبه بازار امیرکبیر با یک میلیارد تومان اعتبار احداث و در حال فعالیت می‌باشند.

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شهرکرد مدیریت عرضه مستقیم محصولات کشاورزی را ضروری دانست و بیان کرد: با توجه به نرخ تورم در استان چهارمحال و بختیاری که بالاتر از میانگین کشوری است، مردم برای تامین معیشت خود مخصوصا محصولات کشاورزی که نیاز اولیه آنهاست، مشکلات متعددی دارند.

هاشمی با بیان اینکه شهرکرد با وجود پتانسیل‌های فراوان، مکان‌هایی برای عرضه مستقیم کالا از تولیدکننده به مصرف‌کننده ندارد، ادامه داد: در این راستا شهرداری شهرکرد با برقراری ارتباط با اداره کل راه و شهرسازی نسبت به شناسایی چندین پلاک زمین در نقاط مختلف با کاربری تاسیسات شهری اقدام نموده است.

وی گفت: حال به منظور احداث سوله و آماده‌سازی کالاها و برای تاسیس بازارهای روز نیاز به 8 میلیارد تومان اعتبار است.

  • نویسنده : آرمانشهر چهارمحال و بختیاری/سما عسگری