رژیم جعلی اسرائیل پایان خود را رقم می‌زند
رژیم جعلی اسرائیل پایان خود را رقم می‌زند

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز با صدور پیامی مشترک، حمله ددمنشانه و غیرانسانی رژیم جعلی اسرائیل به بیمارستان المعدانی غزه را محکوم کرده و شهادت صدها فلسطینی را تسلیت گفتند. به گزارش شهریار، در متن پیام شهرام دبیری و یعقوب هوشیار آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز با صدور پیامی مشترک، حمله ددمنشانه و غیرانسانی رژیم جعلی اسرائیل به بیمارستان المعدانی غزه را محکوم کرده و شهادت صدها فلسطینی را تسلیت گفتند.

به گزارش شهریار، در متن پیام شهرام دبیری و یعقوب هوشیار آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

اِنَّ الَّذینَ قالوا رَبُّنَا اللهُ ثُمَّ استَقاموا تَتَنَزَّلُ عَلَیهِمُ المَلٰئِکَة

حمله ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی به بیمارستانی در غزه، بار دیگر بر توحش این قوم بربر و حقانیت ملت مظلوم فلسطین صحه گذاشته و جان آزادیخواهان جهان را به درد آورد.

این جنایت جنگی صهیونیست‌ها، در حقیقت پایان رژیم جعلی اسرائیل را به دست خودش رقم خواهد زد.

سکوت مجامع بین‌المللی و حامیان تروریست‌های صهیونیستی که در حقیقت شرکای رژیم منحوس صهیونیستی هستند، غیرقابل قبول بوده و جامعه جهانی باید نسبت به کشتار زنان و کودکان و غیرنظامیان غزه واکنشی مناسب داشته باشند.

امروز اتحاد مسلمین جهان در برابر این غده سرطانی منطقه و حامیان غربی آن، و نجات مردم غزه از توحش صهیونیست‌ها باید در صدر برنامه‌های  کشورهای اسلامی باشد.

به عنوان مدیریت شهری تبریز، ضمن اعلام همبستگی با مردم غزه، شهر خواهر خوانده تبریز، و تسلیت شهادت صدها فلسطینی، این جنایت جنگی علیه بشریت را محکوم کرده و سکوت جامعه جهانی نسبت به این حرکت ددمنشانه رژیم جعلی اسرائیل را محکوم می‌نماییم.

شهرام دبیری

یعقوب هوشیار