دیدار شهردار منطقه ۱۰ تبریز با خانواده معظم شهید والامقام « اکبر داشن طایفه »
دیدار شهردار منطقه ۱۰ تبریز با خانواده معظم شهید والامقام « اکبر داشن طایفه »

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام، شهردار منطقه ۱۰ تبریز به همراه تعدادی از مدیران منطقه با خانواده شهید اکبر دانش طایفه دیدار و گفتگو کرد. به گزارش شهریار، موسی زارعی در این دیدار با اشاره به مقام والای شهدا گفت: عزت و سربلندی امروز میهن اسلامی، […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام، شهردار منطقه ۱۰ تبریز به همراه تعدادی از مدیران منطقه با خانواده شهید اکبر دانش طایفه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شهریار، موسی زارعی در این دیدار با اشاره به مقام والای شهدا گفت: عزت و سربلندی امروز میهن اسلامی، مرهون خون شهدایی است که از هستی خود گذشتند تا ما بتوانیم در آرامش  و آسایش باشیم شهیدانی که جاودانه هستند و چراغ راهی هستند که ما بتوانیم راه درست را تشخیص دهیم و امیدواریم بتوانیم گام هایی که این عزیزان برداشتند به شکل دیگری ادامه دهیم.

 وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با خون شهدا به ثمر رسید افزود: اقتدار امروز نظام اسلامی و امنیتی که داریم را مرهون شهدایی هستیم که جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند و امروز وظیفه ما زنده نگهداشتن یاد و خاطره این بزرگمردان است.

شهردار منطقه ۱۰ در پایان این دیدار با اهدای لوح از خانواده معظم شهید بزرگوار اکبر دانش طایفه تجلیل کرد.

 دیدار با خانواده شهدا و تکریم از این خانواده های معظم یکی از برنامه های اولویت دار شهرداری منطقه ۱۰ است که هر هفته برگزار می شود.