دیدار شهردار منطقه ۱۰ با خانواده معظم شهید والامقام « جعفر سلیمانی»
دیدار شهردار منطقه ۱۰ با خانواده معظم شهید والامقام « جعفر سلیمانی»

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بزرگداشت نام و یاد شهدا شهردار منطقه ۱۰ تبریز به همراه عضو شورای اسلامی شهر با خانواده شهید والامقام جعفر سلیمانی دیدار و گفتگو کرد. به گزارش شهریار، موسی زارعی شهردار منطقه ۱۰ ظهر امروز به همراه غلامرضا احمدی رئیس کمیسون فرهنگی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بزرگداشت نام و یاد شهدا شهردار منطقه ۱۰ تبریز به همراه عضو شورای اسلامی شهر با خانواده شهید والامقام جعفر سلیمانی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شهریار، موسی زارعی شهردار منطقه ۱۰ ظهر امروز به همراه غلامرضا احمدی رئیس کمیسون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی کلانشهر تبریز و تعدادی از مدیران منطقه با خانواده معظم شهید والامقام جعفر سلیمانی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار زارعی شهردار منطقه در سخنانی کوتاه امنیت جامعه و کشورمان را مدیون جانفشانی‌ها و از خودگذشتگی شهدا دانست و افزود: آرامش کشور مرهون استقامت، رشادت و شجاعت‌های شهدا است و انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان امروز به جایگاه والایی رسیده است.

وی در این دیدار ضمن ارج نهادن به صبر و فداکاری و روحیه والای خانواده معظّم و معزّز شهدا، یاد و خاطره آن شهید گرانقدر را گرامی داشت.

زارعی در خاتمه دیدار با خانواده محترم شهید سلیمانی، با اهدای لوح از آنان قدردانی کرد.