کسب مقام قهرمانی تیم بسکتبال منطقه٢٠ در مسابقات قهرمان شهر
کسب مقام قهرمانی تیم بسکتبال منطقه٢٠ در مسابقات قهرمان شهر

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲٠؛ علی محمد متولیان با بیان اینکه مسابقات قهرمان شهر با هدف ارتقاء سلامت اجتماعی و ترویج ورزش همگانی در چند مرحله برگزار شد، گفت: تیم بسکتبال زیر ۱۸ سال این منطقه در مسابقات قهرمان شهر٢ در بین مناطق […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲٠؛ علی محمد متولیان با بیان اینکه مسابقات قهرمان شهر با هدف ارتقاء سلامت اجتماعی و ترویج ورزش همگانی در چند مرحله برگزار شد، گفت: تیم بسکتبال زیر ۱۸ سال این منطقه در مسابقات قهرمان شهر٢ در بین مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران موفق به کسب مقام قهرمانی شد.

متولیان افزود: مسابقات قهرمان شهر در ۲گروه بانوان و آقایان بدون شرایط سنی از رده‌های سنی زیر ۱۲ سال تا ۷٠ سال در ۱۰ رشته ورزشی (۳ رشته تیمی و ۷ رشته انفرادی) با فراخوان در سرای محلات منطقه ۲۰ آغاز و با استقبال بیش از ۹۳ هزار نفر روبرو شد.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات قهرمان شهر از تیر ماه سال جاری به صورت دور محله ای آغاز شد و نفرات و تیم های برتر این دور از مسابقات به دور منطقه ای راه یافتند که در رقابت های فرامنطقه ای با مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران به رقابت پرداختند.

معاون اجتماعی فرهنگی منطقه اظهار داشت: در همین راستا تیم فوتبال گل کوچک این منطقه در مسابقات رده سنی ۱۳ تا ۱۸ سال موفق به کسب مقام نائب قهرمانی شد.

انتهای پیام/