ایستگاه متروی میدان کهن تبریز میزبان برنامه های فرهنگی
ایستگاه متروی میدان کهن تبریز میزبان برنامه های فرهنگی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، مراسم سالروز آغاز امامت امام زمان(عج) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس در جوار ایستگاه متروی میدان کهن تبریزبرگزار شد. به گزارش شهریار، مراسم سالروز آغاز امامت امام زمان(عج) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس با همکاری روابط عمومی و پایگاه مقاومت بسیج شهید فاتح سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

مراسم سالروز آغاز امامت امام زمان(عج) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس در جوار ایستگاه متروی میدان کهن تبریزبرگزار شد.

به گزارش شهریار، مراسم سالروز آغاز امامت امام زمان(عج) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس با همکاری روابط عمومی و پایگاه مقاومت بسیج شهید فاتح سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز و مشارکت گروه جهادی خواهران طلاب حوزه علمیه صادقیه تبریز در سنگ فرش سه راه امین برگزار شد.

این مراسم تحت عنوان منتظران ظهور با برنامه های متنوع فرهنگی با هدف تاثیرگذاری بر فضای عمومی جامعه و ترویج فرهنگ فرهنگ مهدوی در سطح شهر، ایجاد روحیه نشاط و شادابی در میان شهروندان با برگزاری برنامه های شاد و متنوع برای گروه های سنی مختلف برگزار شد.

سازمان حمل و نقل ریلی (مترو) تبریز با نهادینه شدن فرهنگ متروسواری و استفاده شهروندان از خدمات مترو، توجه به مسائل فرهنگی و ایجاد بستر مناسب برای تزریق روحیه شادابی و تعظیم شعائر اسلامی، از امسال تاکید جدی به این برنامه‌های فرهنگی دارد.

در این برنامه فرهنگی که متروی تبریز با مشارکت و همکاری شبانه روزی طلاب جهادی حوزه های علمیه خواهران تبریز برگزار کرده بود، تاکید اساسی بر الگوسازی و تشویق دختران به سبک زندگی اسلامی ایرانی، غرفه بیعت با امام زمان(عج)، غرفه رفیق شهیدم و غرفه ویژه کودک و نوجوان، درسه راه امین برپا شده بود.

در بخش دیگری از این مراسم نیز اجرای گروه سرود نوجوانان در خصوص امام زمان و هفته دفاع مقدس و عظمت شهداء و روایتگر آقای نیک نفس یکی از رزمندگان دوران ۸ سال دفاع مقدس و اهدای جوایز به دختران نوجوان همراه با بسته های فرهنگی برای تمامی شرکت کنندگان با اجرای زیبا و جذاب مرتضی مقبولی انجام شد.

گفتنی است متروی تبریز طی امسال برنامه‌های متنوع دیگر فرهنگی را نیز با همکاری گروه های جهادی برگزار می کند که زمان برگزاری آنها از طریق رسانه ها و فضای مجازی اطلاع رسانی خواهد شد.