رضایت ۹۷ درصدی شهروندان منطقه ۱۰ از سامانه ۱۳۷ 
رضایت ۹۷ درصدی شهروندان منطقه ۱۰ از سامانه ۱۳۷ 

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، مهدی اخ الصنایع  با بیان اینکه عوامل سامانه ۱۳۷ یکی از فعال‌ترین بخشهای شهرداری هستند، گفت: تلاش و حضور ۲۴ ساعته عوامل ۱۳۷ درسطح منطقه که با فوریت، پیگیر خواسته شهروندان هستند جای تقدیر دارد چرا که که این مهم رضایت شهروندان […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، مهدی اخ الصنایع  با بیان اینکه عوامل سامانه ۱۳۷ یکی از فعال‌ترین بخشهای شهرداری هستند، گفت: تلاش و حضور ۲۴ ساعته عوامل ۱۳۷ درسطح منطقه که با فوریت، پیگیر خواسته شهروندان هستند جای تقدیر دارد چرا که که این مهم رضایت شهروندان منطقه ۱۰ را به دنبال داشته است‌.

وی بیان کرد: بارها با حضور سرزده  در شرایط مختلف شاهد این بوده‌ایم که  عوامل اجرایی ۱۳۷ در سخت ترین شرایط و گاهی با کمترین امکانات و در بدترین زمان ممکن پاسخگوی مشکلات شهروندان در ۲۴ ساعت شبانه روز  بوده اند و اعلام رضایت شهروندان در تماس با سامانه ۱۳۷ منطقه ۱۰ خودش گویای تلاش همکاران ما در این بخش است.

اخ الصنایع در ادامه تصریح کرد: فعالیت در سامانه ۱۳۷  از سختی کار بالایی  برخوردار است چرا که حفاظت و امنیت هرچه بیشتر در کار این عزیزان  از دغدغه‌های مدیریت شهری است بنابراین در تلاش، هستیم با حمایت شهردار محترم تهران شرایط بهتری رابرای تلاشگران این حوزه فراهم کنیم.

شهردار منطقه ۱۰ ضمن اشاره به خاص بودن شرایط شهر تهران به عنوان پایتخت و حساسیت در  اتفاقات و حوادثی مختلفی که هر لحظه امکان وقوع آن  وجود دارد، بیان کرد: مهم‌ترین مسئله برای مدیریت شهری آمادگی هر چه تمام تر عوامل ۱۳۷ در حوادث شهری و خواسته های، شهروندان است، که البته مدیریت شهری نیز، برای تکمیل تجهیزات و نیازهای مرتبط با کار عوامل سامانه ۱۳۷ عزم خود را جزم کرده است. 

اخ الصنایع افزایش تماس شهروندان با ۱۳۷ را نشانه اعتماد و امید مردم  به مجموعه مدیریت شهری دانست و گفت: نوع ادبیات ما خدمتگزاران در ارتباط با شهروندان بسیار مهم است که خوشبختانه براساس اعلام رضایت شهروندان در دیدارهای مسجدمحور تلاش عوامل ۱۳۷ در منطقه نشان دهنده عرق عوامل اجرایی،۱۳۷ در خدمت به شهر و شهروندان است.

وی تصریح کرد: با توجه به تراکم بالای جمعیتی در منطقه ۱۰ سامانه ۱۳۷ بیشترین تماس در بین مناطق ۲۲ گانه داشته است و سهم منطقه ۱۰ از رضایت شهروندی ۹۷درصد بوده که در نواحی یک و دو صحت عملکرد ۹۴.۷  و ناحیه ۳ ۹۸.۱ درصد بوده است. درواقع سهم تذکر  شهرداری منطقه ۱۰ در سامانه کمتر از یک درصد بوده که این امر حاصل زحمات عوامل اجرایی در این حوزه بوده است.

حامد عبدالمحمدی، رییس اداره بازرسی نیز در این مراسم گفت: در ۹ ماهه امسال ۴۱ هزارو ۵۱۰ پیام داشته‌ایم  که روزانه شامل ۱۵۳ پیام می شود که ۷ درصد افزایش پیام نسبت به سال گذشته داشتیم و این خود نشان دهنده افزایش مشارکت شهروندان با سامانه۱۳۷ بوده است.

گفتنی است در پایان این مراسم از عوامل اجرایی سامانه ۱۳۷ منطقه ۱۰ تقدیر شد.

انتهای پیام/