دیدار شهردار تبریز با خانواده معظم شهیدان والامقام «شکوئی زاده» و «خیاطی»
دیدار شهردار تبریز با خانواده معظم شهیدان والامقام «شکوئی زاده» و «خیاطی»

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار تبریز امروز به همراه سه تن از اعضای شورای اسلامی شهر و رئیس امور ایثارگران شهرداری تبریز با خانواده‌های معظم شهیدان والامقام محمد شکوئی زاده و رسول خیاطی خسروشاهی دیدار و گفتگو کردند. به گزارش شهریار، یعقوب هوشیار عصر امروز به همراه حجت الاسلام و المسلمین رسول برگی، […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار تبریز امروز به همراه سه تن از اعضای شورای اسلامی شهر و رئیس امور ایثارگران شهرداری تبریز با خانواده‌های معظم شهیدان والامقام محمد شکوئی زاده و رسول خیاطی خسروشاهی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش شهریار، یعقوب هوشیار عصر امروز به همراه حجت الاسلام و المسلمین رسول برگی، یاسین بجانی و حکیمه غفوری از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز به همراه جلیل باحجب مسئول امور ایثارگران شهرداری تبریز ، در دیدارهای جداگانه‌ای با خانواده معظم شهیدان محمد شکوئی زاده و رسول خیاطی خسروشاهی دیدار و گفتگو کرد.  

شهردار تبریز در این دیدارها ضمن اشاره بر نقش پررنگ شهیدان والامقام در پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی و در جبهه‌های حق علیه باطل، خون شهدا را مایه برکت و قوام کشور دانست.  

وی با بیان اینکه همنشینی و مشورت با خانواده معظم شهدا و ایثارگران پای ثابت برنامه های مدیران شهرداری تبریز است، افزود: مدیریت شهری تبریز خود را ملزم می داند همه ظرفیت های خود را در جهت معرفی شهدای والامقام به نسل جوان و همچنین گرامیداشت خانواده معظم آنان به کار گیرد.

هوشیار افزود: علاوه بر اینکه بنده به همراه برخی اعضای محترم شورای اسلامی شهر هر هفته در منزل خانواده دو شهید والامقام حضور می یابیم، سایر مدیران شهرداری نیز موظف‌اند به صورت مستمر و هفتگی در منازل خانواده های شهدا حضور یابند.

یعقوب هوشیار در این دو دیدار خانواده‌های شهداء را از ارزشمندترین سرمایه‌های معنوی نظام برشمرده و گفت: خانواده‌های شهداء را باید الگوی صبر و استقامت در مقابل تحمل مشکلات خود بدانیم و یاد بگیریم که این عزیزان با تحمل چه سختی‌هایی و هجرانی خم به اَبرو نیاورده و پرصلابت پای آرمان‌های نظام و انقلاب ایستادند.  

وی افزود: آسایش و امنیت امروز کشور مرهون ایثار و از جان‌گذشتگی شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و شهدای امنیت است و به برکت خون شهدا مسیر رشد و توسعه کشور هموار شده است.

در پایان، شهردار تبریز با اهدای لوح هایی جداگانه از خانواده‌های معظم شهیدان والامقام محمد شکوئی زاده و رسول خیاطی خسروشاهی قدردانی کرد.

شهید محمدشکوئی زاده در ۳۱ مرداد ۱۳۴۳ در شهر مراغه به دنیا آمده و در تاریخ ۳۰ دی ۶۷ در منطقه میاندواب به درجه رفیع شهادت رسید و شهید مفقودالاثر رسول خیاطی خسروشاهی در یکم مرداد ۱۳۴۷ در تبریز دیده به جهان گشوده و در تاریخ ۲۱ فروردین ۱۳۶۷ در مریوان در عملیات بیت المقدس ۵ به فیض شهادت نائل آمد.