بودجه ۶۱۰ میلیارد تومانی شهرداری لاهیجان تصویب شد
بودجه ۶۱۰ میلیارد تومانی شهرداری لاهیجان تصویب شد
رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان گفت: بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری این شهر با رقم ۶۱۰ میلیارد تومان توسط شورای اسلامی شهر تصویب شد.

بهمن کنعانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری آرمانشهر خبر اظهار کرد: بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری لاهیجان با رقم ۶۱۰ میلیارد تومان توسط شورای اسلامی شهر تصویب شد که نسبت به بودجه سال‌جاری، ۶۹ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری لاهیجان بر اساس پیش‌بینی منابع درآمدی، هزینه‌ها، افزایش تورم و تحقق بودجه افزایش یافته است.

رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان خاطرنشان کرد: ۱۶۵ میلیارد تومان بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری به هزینه‌های جاری و ۴۴۵ میلیارد تومان به پروژه‌های عمرانی و بدهی‌های سنوات گذشته اختصاص خواهد داشت.

وی تاکید کرد: در بودجه جاری سال ۱۴۰۲ شهرداری لاهیجان، توجه ویژه به حقوق کارکنان شهرداری و در بودجه عمرانی اجرای طرح‌هایی همچون آسفالت معابر شهری، گردشگری، ترافیکی و بازگشایی معابر، شبکه جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی، سنگ‌فرش معابر و مدیریت پسماند در اولویت قرار دارد و جزو برنامه‌های این نهاد است.

کنعانی تصریح کرد: بودجه شهرداری لاهیجان در سال ۱۴۰۱، معادل ۳۶۰ میلیارد تومان بود که بخشی زیادی از این مبلغ محقق شده است و امیدواریم با پرداخت عوارض نوسازی پایان سال، بودجه به طور کامل محقق شود.

وی گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر لاهیجان در سال ۱۴۰۲ تلاش بیشتری خواهد کرد تا با اجرای پروژه عمرانی و عام‌المنفعه در سطح شهر، رفاه و آسایش بیشتری را برای تمام شهروندان و گردشگران فراهم کند.

  • منبع خبر : پایگاه خبری آرمانشهر خبر