فعالیت مستمر ۱۸ سایت برف‌روبی در منطقه ۱۵
فعالیت مستمر ۱۸ سایت برف‌روبی در منطقه ۱۵

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵؛ محمد شیری شهردار منطقه با اشاره به آماده باش شبانه روزی نیروهای خدمات شهری با توجه به اطلاعیه های سازمان هواشناسی از پنج شنبه هفته گذشته گفت: همزمان با آغاز بارش برف، با استقرار نیروها در نقاط […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵؛ محمد شیری شهردار منطقه با اشاره به آماده باش شبانه روزی نیروهای خدمات شهری با توجه به اطلاعیه های سازمان هواشناسی از پنج شنبه هفته گذشته گفت: همزمان با آغاز بارش برف، با استقرار نیروها در نقاط حساس وآبگیر کار را آغاز کردیم و اکنون نیز برای ادامه بارش ها در آمادگی کامل هستیم.

شیری در ادامه افزود:  یک سایت مرکزی، ۴ سایت بزرگراهی و ۱۳ سایت ناحیه ای برای جلوگیری از آبگرفتگی و یخ زدگی احتمالی معابر و بزرگراه های جنوب‌شرق پایتخت در حال خدمت رسانی هستند که در آن  ۱۴۰۰ نفر نیروی انسانی، ۱۲ دستگاه ماشین آلات مکانیزه تخصصی و ۲۰۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین حضور فعال دارند.

شهردار منطقه ادامه داد:  رفع آبگرفتگی و آب ماندگی، شن پاشی معابر در صورت یخ زدگی و شارژ مخازن شن و نمک از مهمترین اقدامات این سایت ها است.

شیری اضافه کرد: بر اساس دستورالعمل ستاد برفروبی سه موقعیت قبل از بارش، حین بارش و بعد از بارش برنامه ریزی و در موقعیتهای مختلف اقدامات لازم در حال اجراست.

به گفته او؛ در این راستا مخازن مخصوص شن  براساس نقشه GIS  در ۷۰ نقطه باب الرضای تهران شامل بزرگراه ها، رمپ و لوپ ها، معابر و پلهای عابر پیاده مستقر است.

بنابراین گزارش، براساس بازدید های میدانی و گزارش های ارسالی با تلاشهای مداوم و مستمر همکاران هیچ نقطه آبگیر در بارش اخیر در محدوده منطقه ۱۵ نداشتیم.

انتهای پیام//