اجرای بیش از ۵۰ برنامه شاد برای کودکان منطقه ۹
اجرای بیش از ۵۰ برنامه شاد برای کودکان منطقه ۹

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمد رحیم مرتضوی شهردار این منطقه اظهار کرد: برنامه های متنوع و شادی در مدارس در هفته ملی کودک برای دانش آموزان با هدف ایجاد نشاط و شادابی کودکان برنامه ریزی و اجرا شد. وی افزود: در این […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمد رحیم مرتضوی شهردار این منطقه اظهار کرد: برنامه های متنوع و شادی در مدارس در هفته ملی کودک برای دانش آموزان با هدف ایجاد نشاط و شادابی کودکان برنامه ریزی و اجرا شد.

وی افزود: در این هفته برنامه های متنوع و مفرحی از قبیل؛ مشاوره مادر و کودک، آشنایی با حقوق کودکان، آشنایی کودکان با کمکهای اولیه و قوانین ترافیکی، بازی، نشاط و سرگرمی شامل؛ بازی های بومی سنتی و بازیهای فکری، هنر و نقاشی، قصه گویی مادربزرگ ها و کودکان با اسباب بازی محبوبشان برگزار شد.

مرتضوی در ادامه بیان کرد: ویژه برنامه جشن بزرگ این هفته در محله دوستدار کودک با حضور بیش از ۱۵۰ کودک از دانش آموزان مقطع ابتدایی جهت ارائه آموزش های ترافیکی در شهرک آموزش ترافیک برگزار شد.

شهردار منطقه ۹ در ادامه تشریح برنامه های هفته ملی کودک گفت: همچنین برنامه های شاد و مهیج  به همراه نمایش عروسکی و اجرای تئاتر های نمایشی در مدارس و محلات نیز در حال برگزاری است.

گفتنی است؛ حضور بیش از ۵۰۰ دانش آموز در پارک شهر و استفاده از استیج و برنامه های شاد کودکانه، برپایی غرفه کودک در پارک شهر با حضور عروسک های کوتاه قامتان و آموزش سفال توسط مربیان به کودکان به مدت یک هفته از دیگر اقداماتی است که توسط اداره آموزش های شهروندی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۹ اجرایی می شود.

انتهای پیام/