حفظ حریم پایتخت ضروری است / تهران نباید تکه‌ و پاره شود
حفظ حریم پایتخت ضروری است / تهران نباید تکه‌ و پاره شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی چمران امروز _سه‌شنبه بیست‌وپنجم مهرماه_ در صدوهشتادو چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به دستکاری چراغ‌های راهنمایی و رانندگی در زمان بارش باران توسط راهور اظهار کرد: عوامل پلیس با توجه به شرایط ترافیکی در زمان بارش باران […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی چمران امروز _سه‌شنبه بیست‌وپنجم مهرماه_ در صدوهشتادو چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به دستکاری چراغ‌های راهنمایی و رانندگی در زمان بارش باران توسط راهور اظهار کرد: عوامل پلیس با توجه به شرایط ترافیکی در زمان بارش باران اقدام به دستکاری چراغ‌های راهنمایی و رانندگی می‌کنند. البته توصیه ما این است که این کار کمتر انجام شود و به هر ترتیب شاید شرایطی به وجود بیاید که باید این کار انجام شود و پلیس مجبور باشد سیستم‌های هوشمند چراغ‌های راهنمایی و رانندگی را دستکاری کند.

وی افزود: به‌طور معمول در زمان بارش باران و برف تردد خودروها در سطح شهر با کندی مواجه می‌شود و به همین دلیل شاهد ایجاد ترافیک در شهر هستیم، اما پیش‌بینی من این است که با توجه به کوتاه شدن روزها، هرچه به سمت زمستان حرکت می‌کنیم، ترافیک شدیدتری در پایتخت را شاهد خواهیم بود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به موضوع حریم شهر تهران گفت: در این زمینه با وزیر کشور، معاون سیاسی وزیر کشور و استاندار تهران صحبت شده است، به‌طور قطع موضوع حریم بسیار مهم است و نباید در این حوزه اقدامات غیرمنطقی انجام شود.

وی اضافه کرد: اگر قیام‌دشت به تهران متصل باشد، مردم آن منطقه خدمات بهتری دریافت می‌کنند، اما نباید در بحث حریم به‌گونه‌ای عمل کرد که تهران را تکه و پاره کرد.

چمران خاطرنشان کرد: شاهد هستیم حریم کاملاً ناعادلانه در تهران واقع شده است و بسیاری از مکان‌های تهران حتی حریم ندارد. نسبت به این موارد انتقاد داریم و این موضوعات به مسئولان ذی‌ربط نیز گوشزد شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره با موضوعات دستور جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: در ابتدای جلسه امروز ناصر امانی، عضو شورای اسلامی شهر تهران گزارشی از بازدید خود از یکی از محلات منطقه ۱۹ ارائه می‌کند که شهردار منطقه نیز در جلسه حاضر خواهد شد و توضیحاتی را در این زمینه ارائه می‌دهد، در ادامه نیز به موضوع تعرفه اماکن ورزشی و پرونده باغ‌ها رسیدگی خواهد شد.