خدمت به زائران اربعین خدمت به مکتب اهل بیت(ع) است
خدمت به زائران اربعین خدمت به مکتب اهل بیت(ع) است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در مراسم تجلیل از خدام‌الحسین منطقه ۱۰ در اربعین حسینی با محکومیت جنایات رژیم غاصب و کودک‌کش اسرائیل گفت: تنها افتخار رژیم صهیونسیت این است که در روز جهانی کودک ۱۴۰ کودک […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در مراسم تجلیل از خدام‌الحسین منطقه ۱۰ در اربعین حسینی با محکومیت جنایات رژیم غاصب و کودک‌کش اسرائیل گفت: تنها افتخار رژیم صهیونسیت این است که در روز جهانی کودک ۱۴۰ کودک بی گناه را قتل عام کند.

وی با یادآوری جنایات رژیم صهیونسیتی بیان کرد: جوانان، مردان، زنان و کودکان مبارز فلسطینی برای آزادی و بازپس گرفتن سرزمین مادریشان قیام کردند که ان‌شاءالله به دعای خیر همه مومنان و شهدای بزرگوار مقاومت به‌ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی هر چه زودتر شاهد پیروزی مسلمانان و فلسطینیان و سقوط حکومت جبار و ظالم باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: این هنر نیست که آمریکایی که ادعا می‌کند ابرقدرت جهان است و اسرائیلی که ادعا می‌کند دارای چهارمین ارتش قدرتمند دنیاست، شهری را   که منطقه نظامی نیست، بمباران می‌کنند.

چمران ادامه داد: فلسطینیان با دست خالی مناطق نظامی رژیم کودک کش صهیونیست را مورد هدف قرار دادند و با طوفان الاقصی نهضت فلسطین دوباره زنده شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: متاسفانه قدرت خبری دنیا در دستان جنایتکاران است و آنها آنگونه که می‌خواهند خبرسازی می‌کنند، چرا که در ایام اربعین حسینی حدود ۲۲ میلیون زائر از اقصی نقاط جهان به زیارت حضرت سیدالشهدا (ع) رفتند و رسانه‌های بیگانه عظمت حضور مردم در اربعین را پوشش خبری نمی‌دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پایان بیان کرد: خدمت رسانی به زائران کربلا، خدمت به اسلام و مکتب اهل بیت (ع) است که در روز اربعین خودنمایی می‌کند.

انتهای پیام/