کلاس شهر به حقوق شهروندی و رعایت نظم عمومی پرداخت
کلاس شهر به حقوق شهروندی و رعایت نظم عمومی پرداخت

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، مدیر امور فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه ۷ تبریز از برگزاری کلاس شهر با موضوع حقوق شهروندی و رعایت نظم عمومی خبر داد. به گزارش شهریار، رحیم برهان در تشریح این خبر گفت: کلاس شهر در این دور از جلسات خود با موضوع حقوق شهروندی و رعایت نظم عمومی، با […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

مدیر امور فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه ۷ تبریز از برگزاری کلاس شهر با موضوع حقوق شهروندی و رعایت نظم عمومی خبر داد.

به گزارش شهریار، رحیم برهان در تشریح این خبر گفت: کلاس شهر در این دور از جلسات خود با موضوع حقوق شهروندی و رعایت نظم عمومی، با هدف آشنایی شهروندان با حقوق خود و لزوم رعایت حقوق دیگران برگزار شد.
وی با اشاره به نقش کلاس شهر در فرهنگسازی و آگاهسازی شهروندان در حوزه های مختلف فرهنگی و اجتماعی اظهار کرد: کلاس شهر فرصتی را فراهم آورده است تا در حوزه های مختلف با شناسایی مشکلات فرهنگی اجتماعی آموزش های لازم در قالب فیلم، بروشور، معرفی کتاب و فعالیت های اجتماعی انتقال اطلاعات و مطالب به روز صورت گیرد.
برهان با اشاره به اهمیت آگاهی از حقوق شهروندی گفت: در این دوره آموزشی مربیان شهرداری منطقه نسبت به معرفی و آموزش حقوق شهروندی پرداخته و در خصوص مسئولیت های اجتماعی و رعایت نظم عمومی پرداختند و این جلسه با پرسش و پاسخ و گفتگو در خصوص مسائل اجتماعی ادامه یافت.