تجلیل فرماندهی مرزبانی آذربایجان شرقی از معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تبریز
تجلیل فرماندهی مرزبانی آذربایجان شرقی از معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، فرماندهی مرزبانی استان آذربایجان شرقی از معاون هماهنگی وامور مناطق شهرداری تبریز به پاس مشارکت شهرداری تبریز در راستای ترویج فرهنگ حمایت از مرزبانان تجلیل بعمل آوردند. به گزارش شهریار،  در مراسمی که بمناسبت هفته نیروی انتظامی در راستای تجلیل و قدردانی از خانواده پرسنل و پیشکسوتان مرزبانی استان […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

فرماندهی مرزبانی استان آذربایجان شرقی از معاون هماهنگی وامور مناطق شهرداری تبریز به پاس مشارکت شهرداری تبریز در راستای ترویج فرهنگ حمایت از مرزبانان تجلیل بعمل آوردند.

به گزارش شهریار،  در مراسمی که بمناسبت هفته نیروی انتظامی در راستای تجلیل و قدردانی از خانواده پرسنل و پیشکسوتان مرزبانی استان آذربایجان شرقی با حضور فرماندهی مرزبانی استان آذربایجان شرقی برگزار شد از معاون هماهنگی وامور مناطق شهرداری تبریز به پاس مشارکت شهرداری تبریز در راستای ترویج فرهنگ حمایت از مرزبانان تجلیل شد.

سیاوش فتح اللهی معاون هماهنگی وامور مناطق شهرداری تبریز در این مراسم به نمایندگی از خانواده بزرگ شهرداری تبریز ضمن ادای احترام به تمامی مرزبانان و ستودن تلاش آنان برای حفظ امنیت مرزها و آرامش شهروندان؛ از فرمانده مرزبانی استان و معاونت اجتماعی این یگان و کلیه حافظان کیان ایران اسلامی قدردانی کرد.

در این مراسم سرهنگ عباس مرادی فرمانده مرزبانی استان آذربایجان شرقی با اهداء لوحی از معاون هماهنگی و امور مناطق به پاس مشارکت شهرداری تبریز در راستای ترویج فرهنگ حمایت از مرزبانان، تجلیل کرد.