حضور ۷۶ شرکت دانش‌بنیان و ۷ صنعت بزرگ در نمایشگاه فن‌نما
حضور ۷۶ شرکت دانش‌بنیان و ۷ صنعت بزرگ در نمایشگاه فن‌نما

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدعلی معرک‌نژاد امروز _دوشنبه دهم مهرماه_ در برنامه رادیویی صدای شهر، با بیان اینکه شهر اصفهان پاییز متفاوتی را سپری می‌کند، اظهار کرد: در این پاییز رویدادهای ویژه‌ای در سطح ملی و بین‌المللی در این کلان‌شهر برگزار می‌شود. وی با اشاره به اینکه آغاز این […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدعلی معرک‌نژاد امروز _دوشنبه دهم مهرماه_ در برنامه رادیویی صدای شهر، با بیان اینکه شهر اصفهان پاییز متفاوتی را سپری می‌کند، اظهار کرد: در این پاییز رویدادهای ویژه‌ای در سطح ملی و بین‌المللی در این کلان‌شهر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه آغاز این برنامه‌ها با جایزه مصطفی و حضور نخبگان از جهان اسلام در شهر اصفهان بوده است، افزود: رویداد دیگر برگزاری نمایشگاه گردشگری، صنایع دستی و هتل‌داری بود که در اداره بین‌الملل شهرداری اصفهان تلاش کردیم تا ابعاد بین‌الملل این نمایشگاه را پیگیری کنیم.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با بیان اینکه از چند ماه قبل برای شهرهای خواهرخوانده دعوت‌نامه‌ای ارسال شد، گفت: پس از مذاکرات انجام شده دو شهر خواهرخوانده سن‌پترزبورگ و کویت در نمایشگاه گردشگری حضور پیدا کردند و غرفه‌ای به این افراد اختصاص پیدا کرد که خدمات خود را در حوزه گردشگری و صنایع دستی ارائه دادند، همچنین از ظرفیت‌های گردشگری شهر اصفهان مطلع شدند.

وی با بیان اینکه علاوه بر شهرهای خواهرخوانده، کشورهایی همچون ترکیه حضور فعالی در نمایشگاه گردشگری داشتند، خاطرنشان کرد: سعی کردیم در نمایشگاه به معرفی و ارائه محصولات شهرهای ایران و سایر کشورهای دنیا بپردازیم.

معرک‌نژاد با اشاره به اینکه امروز دهم مهرماه اولین نمایشگاه فن‌نما افتتاح شد، تصریح کرد: این نمایشگاه در بعد ملی برگزار شده و از امروز تا دوازدهم مهرماه با حضور ۷۶ شرکت دانش‌بنیان و هفت صنعت بزرگ فعال است.

وی با بیان اینکه شهرداری اصفهان سعی کرده است تا خدمات خود را به‌صورت ویژه در این نمایشگاه ارائه دهد، تصریح کرد: قسمت‌های مختلفی در حوزه‌های محیط زیست و خدمات شهری از جمله سازمان پارک‌ها، واحد نگهداری و تعمیرات و تأسیسات شهری، انرژی، حمل‌ونقل و ترافیک و آتش‌نشانی خدمات خود را به نمایش می‌گذارند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با بیان اینکه در این نمایشگاه به ابعاد بین‌المللی توجه شده است، گفت: مذاکرات و تعاملاتی با شهرهای دنیا انجام شده است که با توجه به فعالیت‌های انجام شده، شاهد حضور هیئت‌های خارجی در این نمایشگاه هستیم.

بیش از ۲۰ سرمایه‌گذار با رقمی نزدیک به ۵۰ میلیارد تومان حامی ایده‌پردازان و شتاب‌دهنده‌ها در حوزه‌های فناوری هستند.

وی با بیان اینکه نمایشگاه فن‌نما یک نمایشگاه ملی است، افزود: حضور هیئت‌های خارجی سطح نمایشگاه را افزایش می‌دهد، همچنین انگیزه مضاعفی برای ایده‌پردازان و فعالان حوزه فناوری و سرمایه‌گذاران این حوزه ایجاد می‌کند.

معرک‌نژاد تصریح کرد: بیش از ۲۰ سرمایه‌گذار با رقمی نزدیک به ۵۰ میلیارد تومان حامی ایده‌پردازان و شتاب‌دهنده‌ها در حوزه‌های فناوری هستند که این اتفاق بی‌نظیری در سطح ملی است.

وی با بیان اینکه تا این لحظه حضور دو هیئت از دو شهر خواهرخوانده از روسیه و ارمنستان قطعی شده است، ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود دو هیئت دیگر به این جمع اضافه شود و بتوانیم به بهترین نحو فعالیت‌های بین‌المللی را در این حوزه به نمایش بگذاریم.