پیگیری‌ها برای پرداخت عوارض آلایندگی پس از ۱۳ ماه به نتیجه رسید
پیگیری‌ها برای پرداخت عوارض آلایندگی پس از ۱۳ ماه به نتیجه رسید

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، سیدامین موسوی‌مبارکه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: عوارض آلایندگی از ۱۳ ماه گذشته تاکنون به شهرداری‌های شهرستان مبارکه پرداخت نشده بود و همین امر شهرداری‌ها و دهیاری‌ها را با مشکل جدی مواجه کرده بود. وی افزود: جلسه‌های استانی و شهرستانی خوبی طی سه هفته گذشته در این […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

سیدامین موسوی‌مبارکه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: عوارض آلایندگی از ۱۳ ماه گذشته تاکنون به شهرداری‌های شهرستان مبارکه پرداخت نشده بود و همین امر شهرداری‌ها و دهیاری‌ها را با مشکل جدی مواجه کرده بود.

وی افزود: جلسه‌های استانی و شهرستانی خوبی طی سه هفته گذشته در این زمینه با مدیرکل امور مالیاتی استان و معاون استاندار اصفهان برگزار شد و این پیگیری‌ها در حال رسیدن به نتایج خوبی است.

رئیس شورای شهرستان مبارکه با بیان اینکه آلایندگی صنایع بر آب و خاک شهرها و روستاهای اطراف تأثیر منفی گذاشته است، افزود: سامانه‌ای با مشارکت اداره کل امور مالیاتی و سازمان حفاظت محیط زیست در این زمینه طراحی و تعریف شده است.

وی خاطرنشان کرد: هفته گذشته با ابلاغ مدیرکل دفتر امور شهری استانداری اصفهان به اداره کل امور مالیاتی استان مقرر شد که این عوارض به صورت علی الحساب و با مبلغ نیم درصد پرداخت شود.

موسوی مبارکه با اشاره به اینکه مقرر شده بود که این عوارض تا پایان بهمن امسال پرداخت شود، گفت: پرداخت این عوارض در شرایط کنونی نجات دهنده بسیاری از شهرداری‌ها و دهیاری‌ها است و مشکلات آن‌ها را برطرف می‌کند.