آغاز طرح بهسازی مخازن پسماندهای شهری در منطقه ۱۴
آغاز طرح بهسازی مخازن پسماندهای شهری در منطقه ۱۴

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴،  علیرضابرزگر مرادی درباره بهسازی مخازن پسماندهای شهری گفت: همزمان با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و در راستای طرح بهاران خدمت بهسازی مخازن پسماندهای شهری در قالب رنگ آمیزی و بازسازی مخازن و زیرمخزنی ها به اجرا درآمد. […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴،  علیرضابرزگر مرادی درباره بهسازی مخازن پسماندهای شهری گفت: همزمان با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و در راستای طرح بهاران خدمت بهسازی مخازن پسماندهای شهری در قالب رنگ آمیزی و بازسازی مخازن و زیرمخزنی ها به اجرا درآمد.

برزگر مرادی با اشاره به استقرار اکیپ تجهیز و بهسازی در نواحی افزود: در فاز نخست این طرح بیش از ۱۷۰ مخزن پسماند در نقاط مختلف جمع آوری و در حال جانمایی و تعویض است.

وی همچنین به  بهسازی بیش از یک هزار از مخازن مکانیزه پسماند در ماه‌های اخیر اشاره کرد و گفت: طرح شستشو، گندزدایی و رنگ آمیزی مخازن و زیرمخزنی‌ها، با هدف ارتقای کیفیت خدمت رسانی، کاهش پراکندگی زباله‌های شهری در معابر عمومی، حفظ بهداشت محیط زیست و جلوگیری از شیوع بیماری‌ها در  دستور کار است.

برزگر مرادی با بیان اینکه با برنامه‌ریزی منظم نسبت به رنگ‌آمیزی مخازن که نیاز به بازسازی دارند اقدام و این طرح تا نیمه اسفند به اتمام می‌رسد، یادآور شد: به منظور رضایت‌مندی بیشتر شهروندان در محلات  همچنین مخازن جدید در معابری که فاقد مخزن بود هم، نصب می‌شود.

انتهای پیام/