جمع‌آوری مکانیزه شن و ماسه از معابر شهری و بزرگراهی منطقه۲
جمع‌آوری مکانیزه شن و ماسه از معابر شهری و بزرگراهی منطقه۲

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه۲، علی اصغر طاهری گفت: با انجام  عملیات برف روبی و پخش شن و نمک در معابر، به منظور نظافت معابر شهری و بزرگراهی، طرح  جمع آوری شن و نمک‌های پخش شده در سطح محدوده را با استفاده از ماشین جاروب […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه۲، علی اصغر طاهری گفت: با انجام  عملیات برف روبی و پخش شن و نمک در معابر، به منظور نظافت معابر شهری و بزرگراهی، طرح  جمع آوری شن و نمک‌های پخش شده در سطح محدوده را با استفاده از ماشین جاروب بزرگراهی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: عملیات جمع آوری شن و نمک در برزرگراه های یادگار امام (ره)، شهید چمران، هاشمی رفسنجانی و همچنین معابر اصلی از جمله بلوار شهید دادمان، شهید فرحزادی، شهید منفرد نیاکی، بلوار دریا، سعادت آباد، محمد علی کشاورز، فرهنگ‌، میدان طهرانی مقدم، میادین بوعلی، صنعت بهرود، هنر انجام و تا پاک سازی کامل محدوده منطقه ادامه خواهد داشت.

به گفته معاون شهردار منطقه۲ در معابری که امکان جمع آوری مکانیزه وجود ندارد عملیات پاکسازی به صورت دستی توسط عوامل خدمات شهری در حال انجام است.

طاهری در ادامه از شارژ مخازن مخصوص شن و نمک خبر داد و گفت: با توجه به احتمال بارش برف، به منظور تسهیل در دسترسی شهروندان برای استفاده در مواقع ضروری، مخازن شن و نمک معابر شارژ شد.

انتهای پیام/