۱۱۸مسجد و امامزاده در منطقه ۱۵ آماده مهمانی خدا
۱۱۸مسجد و امامزاده در منطقه ۱۵ آماده مهمانی خدا

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مهدی مالمیر گفت: به منظور آمادگی و استقبال از ماه میهمانی خدا و در راستای تقویت روحیه بندگی و ارتباط با خدا ، مراسم غبارروبی و عطرافشانی از ۱۳ اسفند آغاز و تا ۲۲ اسفند در مساجد سطح […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مهدی مالمیر گفت: به منظور آمادگی و استقبال از ماه میهمانی خدا و در راستای تقویت روحیه بندگی و ارتباط با خدا ، مراسم غبارروبی و عطرافشانی از ۱۳ اسفند آغاز و تا ۲۲ اسفند در مساجد سطح نواحی ۷ گانه، امامزاده سید ملک خاتون (س) و اهل بن علی (ع) و قبور مطهر شهدای گمنام ادامه خواهد داشت.

به گفته وی؛ ۱۰۶ باب مسجد ، ۲ امامزاده و بیش از ۱۰ مزار شهدای گمنام باب الرضای این منطقه با همکاری امور مساجد منطقه، ائمه جماعات، معاونت امور اجتماعی و خدمات شهری منطقه، معتمدین و مدیران محلات ۱۹ گانه، پایگاه های بسیج و شهروندان شستشو، غبارروبی و عطرافشانی خواهند شد و به استقبال ماه مبارک رمضان می روند.

مالمیر اضافه کرد: به همین منظور شستشوی محوطه بیرونی و داخلی مساجد در نواحی ۷ گانه با ماشین آلات لازم آغاز  و مساجد آماده ورود به ماه مبارک رمضان می شوند.

وی افزود: شستشوی فرش نمازخانه های ساختمان های نواحی هفت گانه، سرای محلات و مساجد سطح منطقه نیز در دستور کار این معاونت است. همچنین با هدف هویت بخشی سیمای بصری شهر بنرهای تبلیغاتی با موضوع دهه تکریم و غبارروبی مساجد در این دهه تهیه و در معابر اصلی و ساختمان های منطقه نصب خواهد شد.

انتهای پیام/