حضور ۲۰۰ بسیجی شهرداری تهران در مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی
حضور ۲۰۰ بسیجی شهرداری تهران در مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ علیرضا شاهمیرزاد فرمانده حوزه بسیج شهرداری منطقه۸ با اعلام این خبر گفت؛ این مسابقات با حضور ۲۰۰ بسیجی‌ از معاونت‌ها، مناطق۲۲گانه و سازمان‌های شهرداری تهران در سوله بحران منطقه۸ برگزار شد. وی افزود: ورزشکاران در این رقابت یک‌روزه که […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ علیرضا شاهمیرزاد فرمانده حوزه بسیج شهرداری منطقه۸ با اعلام این خبر گفت؛ این مسابقات با حضور ۲۰۰ بسیجی‌ از معاونت‌ها، مناطق۲۲گانه و سازمان‌های شهرداری تهران در سوله بحران منطقه۸ برگزار شد.

وی افزود: ورزشکاران در این رقابت یک‌روزه که با حضور داوران رسمی فدراسیون تیراندازی انجام گرفت در دو گروه تیمی و انفرادی ویژه آقایان و بانوان با هم به رقابت پرداختند و در پایان این روز ورزشی در منطقه۸ تهران، نفرات و تیم‌های اول تا سوم مشخص و با اهدای جام از این ورزشکاران تقدیر شد.

فرمانده حوزه بسیج شهرداری منطقه۸ گفت: برگزیدگان بخش تیمی آقایان به ترتیب تیم‌های حوزه‌های بسیج مالی و منابع انسانی و برنامه ریزی (شهروند)، معاونت خدمات شهری و حوزه بسیج منطقه ۳ و منتخبین اول تا سوم تیم بانوان به ترتیب مناطق سه، هشت و شش شهرداری تهران بودند.

شهمیرزاد ادامه داد: نفرات اول تا سوم بخش انفرادی آقایان، نیز از حوزه‌های بسیج مالی و منابع انسانی و برنامه ریزی (شهروند)، معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران و سازمان آتشنشانی تهران بودند و در بخش انفرادی بانوان نیز مناطق ۸،۳ و ۴ به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.

انتهای پیام