جلوه‌های حاکمیت مردم سالاری دینی در انقلاب اسلامی آشکار است
جلوه‌های حاکمیت مردم سالاری دینی در انقلاب اسلامی آشکار است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، سیاوش سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: فرا رسیدن چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دشمنان انقلاب اسلامی را که آرزوی ندیدن این ایام را در سر می‌پروراندند، آشفته و عصبانی کرده است. وی افزود: ملت بزرگ ایران در طول چهار دهه گذشته با حضور در صحنه‌های […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

سیاوش سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: فرا رسیدن چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دشمنان انقلاب اسلامی را که آرزوی ندیدن این ایام را در سر می‌پروراندند، آشفته و عصبانی کرده است.

وی افزود: ملت بزرگ ایران در طول چهار دهه گذشته با حضور در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی علاقه و وفاداری خود را به انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن نشان داده‌اند.

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه از مهمترین مظاهر این حضور را می‌توان در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشاهده کرد که بهت جهانیان را به همراه داشته است، تاکید کرد: قرار گرفتن در چهل‌وچهارمین سالگی انقلاب اسلامی از جهات مختلفی می‌تواند بر اهمیت حضور ملت در راهپیمایی امسال بیفزاید و حضور باشکوه ملت، پیام‌های بسیاری را به همراه خواهد داشت.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین خواسته‌های ملت ایران که سرانجام تلاش برای تحقق آن به آغاز نهضت مبارزاتی ملت و شکل‌گیری نظام اسلامی انجامید، از بین رفتن استبداد و خودکامگی و شکل‌گیری نظامی مبتنی اراده ملت بود، لذا با مروری بر داستان انقلاب اسلامی و نگاهی به وضعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی در پایان دهه چهارم می‌توان جلوه‌های متنوعی از حاکمیت مردم سالاری دینی را مشاهده کرد که آن را به نظامی بی‌بدیل تبدیل کرده است.

سلیمانی تصریح کرد: آنچه در کلام بزرگان انقلاب اسلامی مسجل بوده و تاریخ انقلاب نیز شاهدی عینی بر تحقق آن است، این است که نظام اسلامی تنها با حضور مردم در صحنه شکل می‌گیرد، تکامل می‌یابد و استوار می‌شود، بنابراین این حضور باید پرشور و مستمر ادامه یابد، زیرا همان‌طور که سازنده چهار دهه گذشته انقلاب اسلامی بود، لازمه موفقیت نظام اسلامی در فرایند دولت اسلامی و گام نهادن در دهه پنجم انقلاب اسلامی خواهد بود.

وی با بیان اینکه راهپیمایی مردم نماد حضور در پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن و نشانگر اقتدار و پشتوانه مردمی نظام به عنوان اصلی‌ترین پشتوانه و سرمایه کشور است، گفت: شرکت مردم در راهپیمایی‌ها، صحنه نمایش بیداری و هوشیاری ملت اسلامی، اتحاد و همدلی آنان و توجه به سرنوشت کشور و اعلام بی‌زاری از دشمنان نظام اسلامی است که از یک‌سو موجب دلگرمی و نویدی برای دوستان نظام اسلامی است و از سوی دیگر توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی انقلاب اسلامی را خنثی خواهد کرد.

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: اهمیت حضور مردم در راهپیمایی آن زمان بیشتر آشکار می‌شود که می‌دانیم انقلاب اسلامی با محور قرار دادن ارزش‌ها و اصول مترقی اسلام و طرح اسلام به عنوان الگویی حکومتی، عاملی برای سعادت مادی و معنوی بشر است.

وی با‬ بیان‬ اینکه‬ هر سال در چنین مناسبت‏‌هایی شاهد خط و نشان کشیدن‏‌های دشمنان اسلام و کشورهای غربی هستیم، ‬ ادامه‬ داد: در شرایط فعلی با توجه به توطئه‏‌های متعدد دشمنان انقلاب اسلامی، ‬ نیاز به وحدت ملی و حرکت در مسیر انسجام و یکپارچگی بیش از گذشته احساس می‌‏شود.