نیمی از درختان منطقه ۱۹ هرس شدند
نیمی از درختان منطقه ۱۹ هرس شدند

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی نایبی معاون خدمات شهری و محیط زیست بیان کرد: عملیات به زراعی فضای سبز و هرس زمستانه درختان در بوستان ها، جنگلکاری ها و معابر با هدف تقویت رشد درختان و نشاط بخشی به طبیعت در حال […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی نایبی معاون خدمات شهری و محیط زیست بیان کرد: عملیات به زراعی فضای سبز و هرس زمستانه درختان در بوستان ها، جنگلکاری ها و معابر با هدف تقویت رشد درختان و نشاط بخشی به طبیعت در حال اجرا است.

وی ادامه داد: طی عملیات هرس کارشناسان مرکز تام روزانه به طور مستمر از نحوه صحیح عملیات هرس، ضدعفونی اداوات، استفاده از چسب هرس، بازدید و آموزش های لازم را به کارگران ارائه می کنند.

نایبی با اشاره به اینکه  اغلب درختان توت و بید هرس می شوند بیان کرد: عرصه های فضای سبز بوستان بزرگ ولایت پل های شکوفه، شهید صنیع خانی، شهید تندگویان، حرم، شهید کاظمی، خیابان نرگس، ورودی شهرک رسالت، حاشیه بزرگراه آزادگان، بلوار شقایق، ورزشگاه شهید کاظمی و پشت بوستان ایرانیان هرس شده اند.

همچنین کارگاه های تئوری و عملی درخصوص نحوه صحیح انجام هرس زمستانه، ایمنی کارگران فضای سبز و ادوات لازم برای هرس اصولی به میزبانی مرکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز برگزار شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست با اشاره به اینکه هرس امسال سبک انجام می شود خاطر نشان کرد: این اقدامات با اولویت درختان شکسته، آلوده به بیماری و خطر ساز و اجرای تمهیدات ایمنی لازم با استفاده ادواتی چون قیچی باغبانی، اره های تربر، خشکه بر و اره برقی، هایکاتر، مواد ضد عفونی کننده و چسب هرس انجام می شود.

انتهای پیام/