سیستم مدیریت پسماند منطقه ۹ ارزیابی شد
سیستم مدیریت پسماند منطقه ۹ ارزیابی شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سید محمد رحیم مرتضوی شهردار این منطقه با اشاره به اهمیت مدیریت منابع، انرژی و اصلاح الگوی مصرف در راستای نیل به اهداف توسعه پایدار، منطقه ۹ را از جمله مناطق پیشرو در استقرار نظام مدیریت سبز دانست. […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سید محمد رحیم مرتضوی شهردار این منطقه با اشاره به اهمیت مدیریت منابع، انرژی و اصلاح الگوی مصرف در راستای نیل به اهداف توسعه پایدار، منطقه ۹ را از جمله مناطق پیشرو در استقرار نظام مدیریت سبز دانست.

وی افزود: با بررسی های اولیه از ساختمان مرکزی به منظور تجهیز، آماده سازی و آموزش طبق اصول مدیریت پسماند، تیم متشکل از مسئولین ستادی نسبت به بازدید و ارزیابی داخلی اقدام شد که نتایج مثبت حاصله در راستای اخذ گواهینامه مدیریت سبز اثرگذار است.

شهردار منطقه ۹ عنوان کرد: اهمیت به کاهش تولید، تفکیک و بازیافت، تجهیز تمامی طبقات ساختمان مرکزی به مخازن تفکیک پسماند به منظور رعایت الزامات و فراهم کردن امکانات برای رفاه و مشارکت پرسنل و مراجعین در راستای استقرار نظام مدیریت سبز انجام شده است.

انتهای پیام/