دومین جلسه از دوره آموزشی مهارت‌های زندگی ویژه کارکنان شهرداری تبریز
دومین جلسه از دوره آموزشی مهارت‌های زندگی ویژه کارکنان شهرداری تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، در دومین جلسه دوره آموزشی مهارت‌های زندگی ویژه کارکنان شهرداری تبریز (بانوان)   مباحثی درباره مهارت های زندگی با تاکید بر خانواده، مهارت‌های ارتباطی، قوانینی برای گوینده و شنونده خوب بودن، انواع سبک‌های گفتگو، اهمیت خودآگاهی و تمجید روزانه در خانواده عنوان شد. به گزارش شهریار، دومین جلسه از […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

در دومین جلسه دوره آموزشی مهارت‌های زندگی ویژه کارکنان شهرداری تبریز (بانوان)   مباحثی درباره مهارت های زندگی با تاکید بر خانواده، مهارت‌های ارتباطی، قوانینی برای گوینده و شنونده خوب بودن، انواع سبک‌های گفتگو، اهمیت خودآگاهی و تمجید روزانه در خانواده عنوان شد.

به گزارش شهریار، دومین جلسه از دوره آموزشی مهارت‌های زندگی ویژه کارکنان شهرداری تبریز (بانوان) با هدف توسعه و تقویت مهارت‌های زندگی به همت فرهنگسرای الغدیر و با مشارکت سازمان بسیج شهرداری تبریز در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرا برگزار شد.
 
در این کارگاه وحید رحمانی روانشناس و مشاور خانواده در جمع کارکنان شهرداری تبریز استفاده نکردن از سبک گفتگوی تهاجمی و سبک گفتگوی منفعلانه، استفاده از سبک گفتگوی صریح، استفاده از کلمات و جملات مناسب، و استفاده از تئوری xyz را را از روش های ایجاد رابطه سالم معرفی کرد.
 
وی در ادامه با اشاره به قوانینی برای گوینده و شنونده خوب بودن از اهمیت گوش دادن فعال و شنونده عاطفی و شناختی بودن سخن گفته و افزود: گوش دادن فعال یکی از مهم‌ترین مهارتهایی است که فرد باید به طور مساعدی در تعامل با افراد، به کار بگیرد و این مستلزم گوش دادن بیش از صحبت کردن است.

دوره آموزشی مهارت‌های زندگی ویژه کارکنان شهرداری تبریز توسط فرهنگسرای الغدیر همراه با اعطای گواهی حضور در دوره برگزار شد.