جزئیات طرح تشویقی استقبال از سال تحصیلی جدید اعلام شد
جزئیات طرح تشویقی استقبال از سال تحصیلی جدید اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، اعضای شورای اسلامی شهر تبریز با طرح تشویقی صدورکارت تردد برای دانش آموزان طی سال تحصیلی و رایگان بودن وسایط نقلیه عمومی طی روز اول مهر برای عموم مردم و هفته اول مهر برای دانش آموزان موافقت کردند. به گزارش شهریار، اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در یکصد و پنجاهمین […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

اعضای شورای اسلامی شهر تبریز با طرح تشویقی صدورکارت تردد برای دانش آموزان طی سال تحصیلی و رایگان بودن وسایط نقلیه عمومی طی روز اول مهر برای عموم مردم و هفته اول مهر برای دانش آموزان موافقت کردند.

به گزارش شهریار، اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در یکصد و پنجاهمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز لایحه طرح تشویقی استقبال از سال تحصیلی جدید در راستای تسهیل رفت و آمد و ایجاد انگیزه در استفاده بهینه از ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی را مورد بررسی قرار داده و با ارائه طرح تشویقی رایگان بودن وسایط نقلیه عمومی طی روز اول مهر ماه برای تمامی شهروندان و هفته اول مهر برای دانش آموزان و ارائه کارت تردد برای دانش آموزان در سال تحصیلی و عدم اخذ بلیت برای افراد زیر ۶ سال  موافقت شد.

شهردار تبریز در این خصوص گفت: پیش بینی می شود در مهرماه سال جاری با ترافیک در معابر شهری روبرو شویم و در همین راستا پیشنهاد داریم بخشی از تردد دانش آموزان به صورت رایگان صورت گیرد.  

یعقوب هوشیار افزود: در راستای طرح تشویقی سال تحصیلی جدید خواستار ارائه کارت تردد برای دانش آموزان هستیم تا از ظرفیت مترو نیز در این حوزه استفاده کرده باشیم.

وی گفت: با تهمیدات صورت گرفته شده در خصوص طرح استقبال از آغاز سال تحصیلی جدید پیش بینی می کنیم قسمتی از ترافیک اول مهر کاهش یابد.