آماده‌باش ۵۶ دستگاه ماشین‌آلات در منطقه ۲۰ همزمان با بارش برف
آماده‌باش ۵۶ دستگاه ماشین‌آلات در منطقه ۲۰ همزمان با بارش برف

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ سیدمحمد ناظم رضوی گفت: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی و احتمال بارش برف در صبح امروز ۲۳ بهمن ماه، کلیه نیروهای برف روب و ماشین آلات برف روبی این منطقه از شب گذشته در آماده باش […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ سیدمحمد ناظم رضوی گفت: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی و احتمال بارش برف در صبح امروز ۲۳ بهمن ماه، کلیه نیروهای برف روب و ماشین آلات برف روبی این منطقه از شب گذشته در آماده باش کامل بودند و  در نقاط حساس مستقر هستند.

ناظم رضوی با اشاره به آمادگی نیروهای خدمات شهری برای بارش روز جاری در دو شیفت صبح و شب گفت: بیش از ۲۶۰ نیروی انسانی همراه با تجهیزات شامل ۱۸ دستگاه خودرو سنگین (کامیون، تیغه برف روب، لودر و گریدر)، ۱۶ دستگاه خودروی نیمه  سنگین (خاور، بابکت و جرثقیل) و ۲۲ دستگاه پیکاپ در دو شیفت صبح و شب  برای بارندگی امروز در آماده باش هستند و عملیات برف روبی و شن پاشی در سطح معابر انجام شده است.

او اظهار داشت: امسال در نزدیک به ۲۱۰ نقطه در سطح منطقه از جمله معابر بزرگراهی و معابری که تردد برای شهروندان سخت‌تر است، ۱۲ سازه کیسه برای دپو شن و نمک تعبیه شده و دسترسی محلی نیز در این زمینه ایجاد شده است.

ناظم رضوی افزود: به منظور مدیریت بارش های سنگین فصلی، تجهیزات و ماشین آلات برف روبی با یک سایت مرکزی و ۱۳ سایت فرعی، نصب ۲۰۰ دستگاه مخزن زرد رنگ نگهداری شن مخصوص و تعداد ۶۰ دستگاه خودروی سنگین، نیمه سنگین و سبک  راه اندازی شده است و تا پایان اسفند ماه فعال خواهد بود.

او ادامه داد:  ۱۲۰۰ تن شن و نمک مخصوص، ۱۰۰ تن نمک صنعتی، ۲۰۰ تن شن و تعداد ۴۰ هزار عدد کیسه مخصوص در سایت مرکزی دپو شده است.

شهردار منطقه ۲۰ بیان کرد: سایت اصلی برف روبی در موتوری سنگین و سایت های فرعی در داخل محوطه ساختمان های شهرداری نواحی هفتگانه، خیابان شهید رجائی ابتدای خیابان آبان، مترو جوانمرد قصاب و مترو شهرری، خیابان کمیل ابتدای خیابان آستانه، میدان شهید بروجردی، چهارراه فدائیان اسلام و شهید کریمی مستقر هستند.

انتهای پیام