جبار باغچه بان، آغازگر راهی پرفروغ بود
جبار باغچه بان، آغازگر راهی پرفروغ بود

جبار باغچه بان، آغازگر راهی پرفروغ بود به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر، رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز، جبار باغچه‌بان موسس اولین مدرسه ناشنوایان در ایران را یکی از مفاخر تبریز و آغازگر راهی پرفروغ معرفی کرد. به گزارش شهریار، غلامرضا احمدی در مراسم “آوای همدلی” که همزمان با روز جهانی ناشنوایان برگزار […]

جبار باغچه بان، آغازگر راهی پرفروغ بود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر، رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز، جبار باغچه‌بان موسس اولین مدرسه ناشنوایان در ایران را یکی از مفاخر تبریز و آغازگر راهی پرفروغ معرفی کرد.

به گزارش شهریار، غلامرضا احمدی در مراسم “آوای همدلی” که همزمان با روز جهانی ناشنوایان برگزار شده بود، خاطر نشان کرد: آشنا کردن مسئولین شهری با خواسته‌ها و مشکلات ناشنوایان از اهم دغدغه‌های کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تبریز است.

وی افزود : با حسی نشأت گرفته از حس انسان دوستی و با تأکیداتی که از آموزه‌های دینی الهام گرفته شده است، مسئولین شهری نسبت به قبل به مسئولیت‌های اجتماعی و انسانی خود در قبال ناشنوایان اهمیت ویژه‌ای قائل هستند.

وی با قدردانی از تلاش های ارزنده سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز در برگزاری جشن آوای همدلی و اقدامات مشابه، خاطر نشان کرد: امید است روند برگزاری چنین رویدادهایی استمرار داشته باشد و موجبات رضایت شهروندان محترم را فراهم آورد.

لازم به ذکر است ویژه برنامه آوای همدلی با محوریت بررسی فرصت ها برای زمینه سازی امکانات و فضاهای مناسب فرهنگی و نیز قدردانی از فعالان و هنرمندان و کارآفرینان این حوزه، به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز و تشکل های مردم نهاد حوزه ناشنوایان همزمان با روز جهانی ناشنوایان در فرهنگسرای بزرگ الغدیر برگزار شد.