تولید و پخش یک هزار و ۳۰۵ دقیقه برنامه در استودیو شهر شهرداری تبریز
تولید و پخش یک هزار و ۳۰۵ دقیقه برنامه در استودیو شهر شهرداری تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، در آبان ماه سال جاری یک هزار و ۳۰۵ دقیقه برنامه در استودیو شهر شهرداری تبریز تولید و از شبکه سهند مرکز صدا و سیمای آذربایجان شرقی پخش شد. به گزارش شهریار، از ابتدای سال ۱۴۰۲، شش هزار و ۷۱۵ دقیقه برنامه در استودیو شهر شهرداری تولید شد که […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

در آبان ماه سال جاری یک هزار و ۳۰۵ دقیقه برنامه در استودیو شهر شهرداری تبریز تولید و از شبکه سهند مرکز صدا و سیمای آذربایجان شرقی پخش شد.

به گزارش شهریار، از ابتدای سال ۱۴۰۲، شش هزار و ۷۱۵ دقیقه برنامه در استودیو شهر شهرداری تولید شد که از این میان یک هزار و ۳۰۵ دقیقه در آبانماه از شبکه سهند مرکز صدا و سیمای آذربایجان شرقی پخش شده است.

از برنامه های تولیدی استودیو شهر شهرداری تبریز در آبانماه ۳۶۰ دقیقه مربوط به پخش برنامه “تبریزیم” است که روزهای یکشنبه تا چهارشنبه به غیر از روزهای تعطیل به مدت ۲۰ دقیقه از طریق صدای مرکز آذربایجان‌شرقی روی آنتن رفت.

در ویژه برنامه “تبریزیم” آبان ماه سال جاری ۲۸ مورد از مشکلات و معضلات محله‌ای احصاء شده با هماهنگی استودیو شهر با حضور مدیران شهری در محل و استماع مطالبات مردمی توسط گزارشگر برنامه مستندسازی و از رادیو پخش شد. با پیگیری های استودیو شهر بعد از رفع مشکلات محله گزارش تکمیلی از اقدام شهرداری در رادیو پخش و به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

استودیو شهر تبریز، آبان ماه سال ۱۴۰۲ در آیتم های متنوع رسانه‌ای اقدام به تولید محتوا کرده است. در بخش خبر به مدت ۲۴۰ دقیقه و در آیتم های آموزش و ایمنی، نکات ترافیکی، فرهنگ شهروندی، قوانین و مقررات شهرسازی هر کدام به مدت ۱۲۰ دقیقه و آیتم پروژه ها و خدمات شهرداری به مدت ۱۰۵ دقیقه محتوا تولید و پخش شده است.

برنامه‌های استودیوشهر جایگاه مناسبی در بین مخاطبان رادیویی تبریز در خصوص پیگیری مطالبات شهری تبریز پیدا کرده است به طوری که از ابتدای سال جاری بیش از ۱۳۵۲ مشکل و مطالبه مردمی در خصوص معضلات شهری احصاء شده که از این تعداد ۴۰۲ مورد مربوط به آبان ماه است که با پیگیری مطالبات مردمی، ۵۸ درصد جوابیه توسط مناطق و سازمان‌های تابعه شهرداری تبریز دریافت شده است.

استودیوشهر تبریز ۶ شهریور ۱۳۸۷ فعالیت خود را با تولید برنامه‌های رسانه‌ای در موضوعات شهری و فرهنگی آغاز کرد و در جهت ارتقای خدمت‌رسانی شهری و همچنین در حوزه ارتقاء فرهنگ و آموزش شهروندی سعی دارد نقش پل ارتباطی موثر بین شهروندان و مدیریت شهری ایفا کند.