جلسه شورای معاونین منطقه ۷ برگزار شد
جلسه شورای معاونین منطقه ۷ برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، نصراله آبادیان شهردار منطقه به بیان مهمترین ماموریت های ابلاغ شده از سوی مدیریت شهری شهر تهران، پرداخت و گفت: باید برنامه ریزی به صورتی انجام شود که  تا پایان سال کاری شهرداری تهران شاهد تغییرات شگرفی در […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، نصراله آبادیان شهردار منطقه به بیان مهمترین ماموریت های ابلاغ شده از سوی مدیریت شهری شهر تهران، پرداخت و گفت: باید برنامه ریزی به صورتی انجام شود که  تا پایان سال کاری شهرداری تهران شاهد تغییرات شگرفی در شهر باشیم.

آبادیان خاطرنشان کرد: طرح تحولی بیست گانه خدمت در شهر تهران، نحوه تنظیم قراردادها، تفیض اختیارات در حوزه ستادی، طرح من شهردارم، کنگره شهدای پایتخت، تغییر قراردادهای پسماند با هدف حذف کامل کول کتفی ها، تنها بخشی از مواردی است که شهردار تهران تاکید فراوان در خصوص آنها داشته از همین رو باید در راس فعالیت های ما در منطقه قرار بگیرد.

وی با اشاره به اهمیت موضوع آسیب های اجتماعی در شهر، گفت: در موضوع کودکان کار، معتادین متهاجر و تکدی گری با همکاری دیگر حوزه های ذی مدخل باید اقدامات اساسی در این خصوص در شهر انجام شود. با توجه به ظرفیت بالای ایجاد شده در بخش ساماندهی و ارتقاء سخت افزاری ایجاد شده در این بخش، باید شاهد ساماندهی این آسیب اجتماعی در شهر باشیم.

شهردار منطقه ۷ با تاکید بر فراهم کردن تمهیدات لازم و ضروری در بحث برف روبی و تجهیز کامل ستادهای مربوط به این بخش، یادآور شد: بزرگترین رکن ساختاری شهر، محلات هستند از همین رو باید آنها را بیش از پیش فعال کنیم. بسیاری از ماموریتهای ما در ذیل ساختار محلات و با مشارکت عمومی مردم اجرایی و پیاده سازی می شود و با تقویت محلات سیاست های شهرداری تهران و شورای شهر را باید در محلات پیاده سازی کنیم.

وی عنوان کرد: موضوع بعدی بحث میادین میوه و تره بار و ارتقاء سخت افزاری و نرم افزاری و ارتقاء کیفی آنهاست که با درنظر گرفتن چند زمین برای احداث میدان میوه و تره بار جدید امیدوارم تا پایان سال اتفاقات خوبی در این خصوص در سطح منطقه رخ دهد.

 آبادیان خاطرنشان کرد: تجهیز دوربین ها و هوشمندسازی سیستم حمل و نقلی، برنامه ریزی ویژه برنامه های مربوط ۲۲ بهمن و اعیاد مذهبی پیش رو، ویژه برنامه های سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، ویژه برنامه روز زن از دیگر موضوعاتی است که باید در راس فعالیت ها قرار بگیرد.

انتهای پیام/