شهردار پیشنهادی ملایر تایید نشد
شهردار پیشنهادی ملایر تایید نشد
رئیس شورای شهر ملایر از تایید نشدن شهردار پیشنهادی ملایر توسط استانداری خبر داد و گفت: با رای اکثریت آراء، گزینه جدیدی برای شهرداری معرفی می شود و به دنبال اصرار بر تایید گزینه معرفی شده نخواهیم بود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر حجت الاسلام علی سبزینی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: استانداری همدان، فرد پیشنهاد شده از سوی شورای شهر ملایر برای تصدی سمت شهرداری را تأیید نکرد.

سبزینی ادامه داد: بر همین اساس چهارشنبه هفته گذشته جلسه‌ای در صحن شورا برگزار شد و با رای اکثریت آراء مقرر شد گزینه جدیدی برای سمت شهرداری معرفی شود.

وی با بیان اینکه به جز یک نفر از اعضای شورا، کسی به دنبال اصرار بر مصوبه نیست، گفت: اینکار سبب از دست دادن زمان می شود علاوه بر اینکه آبرو و اعتبار شورا نیز باید لحاظ شود.

سبزینی تاکید کرد: مصوبه جلسه روز چهارشنبه مبنی بر انتخاب شهردار جدید با امضاء اکثریت آراء موجود است و در صورت ضرورت در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.

رئیس شورای شهر ملایر از برگزاری جلسه ای با دستور بررسی وضعیت شهردار در بعد از ظهر روز شنبه خبر داد و خاطرنشان کرد: قرار است بعد از ظهر شنبه ۲۷ شهریور ماه معرفی شهردار جدید تعیین تکلیف شود و ممکن است علاوه بر گزینه‌های قبلی، گزینه‌های جدیدی نیز برنامه‌های خود را ارائه دهند.