۱۲ پرونده در جلسه کمیته نظارتی شورای شهر در منطقه ۵ اصفهان رسیدگی شد
۱۲ پرونده در جلسه کمیته نظارتی شورای شهر در منطقه ۵ اصفهان رسیدگی شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری جلسه کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان در منطقه ۵ شهرداری اظهار کرد: مدیریت این منطقه تمام توان خود را برای رفع مشکلات مردم اختصاص داده است و روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه در قالب دیدار مردمی به […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری جلسه کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان در منطقه ۵ شهرداری اظهار کرد: مدیریت این منطقه تمام توان خود را برای رفع مشکلات مردم اختصاص داده است و روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه در قالب دیدار مردمی به مشکلات مردم رسیدگی می‌کند.

وی ضمن قدردانی از همراهی و همدلی اعضا در مسیر حل مسائل شهروندان افزود: در جلسه کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان که در هفته جاری با حضور عباس حاج‌رسولی‌ها، مصطفی نباتی‌نژاد و حجت‌الاسلام منوچهر مهروی‌پور از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان در منطقه ۵ شهرداری اصفهان برگزار شد، به ۱۲ پرونده شهروندان رسیدگی شد.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان با بیان اینکه بسیاری از پرونده‌ها در حد امکان با رعایت سرعت و دقت رسیدگی می‌شود تا نیاز به برگزاری کمیته نظارتی نداشته باشد، خاطرنشان کرد: این روند توافق در حل مسائل موجب کاهش مراجعات برای طرح موضوع در شورای نظارتی شده است، عمده مسائل مطرح شده در نشست‌های ماهانه مربوط به پرونده‌های مالی است.

کارگر ادامه داد: درخواست تراکم، مساعدت، تخفیف و تقسیط و صدور پروانه ساختمان از جمله درخواست‌های مردمی در این کمیته بوده است.

وی با اشاره به یکپارچه‌کردن مسیر ثبت‌نام شهروندان برای دیدارهای مردمی در شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به در دسترس بودن سامانه شورای اسلامی شهر از تمام شهروندان درخواست می‌کنیم برای حضور در کمیته نظارتی به درگاه الکترونیکی Shoramgn.isfahan.ir مراجعه کنند.

به گزارش ایمنا، در جلسه کمیته نظارتی منطقه ۵ شهرداری با حضور مصطفی نباتی‌نژاد، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان و مدیر منطقه ۵ به همراه معاونان از شهربانان این منطقه تقدیر و تشکر به‌عمل آمد.

شهربانان، شهروندان مسئولیت‌پذیر و مشارکت‌جویی هستند که با تماس با سامانه ۱۳۷ ضمن ارائه ایده‌ها ما را در امر اداره شهر اصفهان یاری می‌کنند.