توسعه یافتگی منطقه ۱۴ با اجرای پروژه‌های محرک توسعه رقم می‌خورد
توسعه یافتگی منطقه ۱۴ با اجرای پروژه‌های محرک توسعه رقم می‌خورد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، محمدمهدی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به پروژه‌های آماده افتتاح و کلنگ‌زنی در منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان اظهار کرد: پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای ورزشکار که با اعتباری بالغ بر ۱,۳۲۰ میلیارد ریال احداث شده است، در آستانه بهره‌برداری قرار دارد. وی افزود: با بیان اینکه هزینه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

محمدمهدی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به پروژه‌های آماده افتتاح و کلنگ‌زنی در منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان اظهار کرد: پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای ورزشکار که با اعتباری بالغ بر ۱,۳۲۰ میلیارد ریال احداث شده است، در آستانه بهره‌برداری قرار دارد.

وی افزود: با بیان اینکه هزینه اجرایی تقاطع شهدای ورزشکار ۱,۲۰۰ میلیارد ریال و هزینه آزادسازی آن ۱۰۰ میلیارد ریال بوده است، گفت: سطح آسفالت این پروژه ۵۰۰ هزار متر مربع، حجم خاک‌برداری ۱۲ هزار مترمکعب، خاک‌ریزی ۲۵ هزار متر مکعب، حجم بتن مصرفی ۴۵۰۰ تن و آرماتور مصرف شده ۱۱۰۰ تن بوده است.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان تصریح کرد: پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای ورزشکار حلقه اتصالی بین اتوبان آیت‌الله ناصری است که با مشارکت شهرداری دولت‌آباد احداث شد و بار ترافیکی محدوده باغ فدک را به پل کاظمی آشتیانی منتقل می‌کند.

توسعه یافتگی منطقه ۱۴ با اجرای پروژه‌های محرک توسعه رقم می‌خورد

کریمی با اشاره به اینکه کلنگ بیمارستان فوق تخصصی عمومی ۱۰۰۰ تخت‌خوابی «۲۵ آبان» در شهرک امام حسین (ع) به زمین زده خواهد شد، گفت: کلنگ‌زنی احداث این بیمارستان در سالروز ۲۵ آبان روز حماسه و ایثار مردم اصفهان که یادآور تشییع ۳۷۰ شهید گلگون کفن عملیات محرم در ۱۳۶۱ است، انجام خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه توسعه یافتگی منطقه ۱۴ با اجرای پروژه‌های محرک توسعه از جمله خط دو متروی اصفهان و احداث بیمارستان ۲۵ آبان در شهرک امام حسین (ع) رقم می‌خورد، خاطرنشان کرد: این بیمارستان در نزدیکی خط دو مترو، محور مواصلاتی رینگ چهارم و فرودگاه اصفهان قرار دارد که از نظر دسترسی بهترین نقطه است و ارزش افزوده زیادی برای این نقطه از شهر به همراه خواهد داشت.