بهره‌مندی بیش از ۵ هزار کودک منطقه ۱۹ از خدمات آموزشی سلامت‌محور
بهره‌مندی بیش از ۵ هزار کودک منطقه ۱۹ از خدمات آموزشی سلامت‌محور

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگر پور سرپرست شهرداری منطقه گفت: به منظور ارتقاء مهارت های رفتاری، شناختی، ذهنی و روانی کودکان و با هدف افزایش اثرپذیری، برنامه های آموزشی از زبان نمایش کارگاه های آموزشی در قالب بازی و نمایش ویژه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگر پور سرپرست شهرداری منطقه گفت: به منظور ارتقاء مهارت های رفتاری، شناختی، ذهنی و روانی کودکان و با هدف افزایش اثرپذیری، برنامه های آموزشی از زبان نمایش کارگاه های آموزشی در قالب بازی و نمایش ویژه کودکان دوره اول ابتدایی مدارس منطقه برگزار شد.

وی درخصوص عناوین آموزشی به مهارت اعتماد به نفس، دوست یابی و فضای مجازی در قالب بازدید از مرکز فراموز میلاد و حضور در مدارس به صورت فراموز سیار اشاره کرد.

این مسئول درباره فعالیت های تنها مرکز فرآموز در این منطقه بیان کرد: مرکز فرآموز میلاد برنامه هایی را در قالب کارگاه های عملی از طریق بازی و روش های غیر مستقیم در راستای پرورش اعتماد به نفس در کودکان ۶ تا۱۲ سال برگزار می کند.

همچنین این مرکز به اتاق مشاوره کودک و خانواده، کارگاه های بازی، خودآگاهی، ابراز وجود، مثبت اندیشی و توکل مجهز است و نمایش خلاق و قصه گویی ویژه مراجعین ۶ تا ۱۲ سال ارائه می دهد.

انتهای پیام/