گزارش طرح «آرمان ۲» در صحن شورا ارائه شود
گزارش طرح «آرمان ۲» در صحن شورا ارائه شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش خبرنگار شهر، سید محمد آقامیری رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران در یکصد و نود و هشتمین جلسه شورا با بیان اینکه مردم امروز به طور واقع هلوکاست واقعی را در غزه می بینند، اظهار کرد: امیدواریم ریشه این رژیم کنده شود. وی با بیان اینکه چند […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش خبرنگار شهر، سید محمد آقامیری رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران در یکصد و نود و هشتمین جلسه شورا با بیان اینکه مردم امروز به طور واقع هلوکاست واقعی را در غزه می بینند، اظهار کرد: امیدواریم ریشه این رژیم کنده شود.

وی با بیان اینکه چند سالی است در برخی مناطق در فضاهای غیر قابل استفاده، پاتوق های محله با نیتی خوب اجرایی شده است، خاطرنشان کرد: متأسفانه به دلیل اینکه این پاتوق ها به ظرفیت مردمی واگذار نشده، به محل تحمع اراذل و اوباش و معتادان کارتن خواب تبدیل شده است و مردم از این شرایط آسایش ندارند.

آقامیری با تأکید بر اینکه برای اجرای طرح ها باید پیوست فرهنگی نیز در نظر گرفت، تصریح کرد: باید هیئت امنایی در محلات شکل بگیرد و مردم برای نظافت محل و مراقبت از آن با شهرداری نواحی هماهنگی های لازم را داشته باشند. از شهرداران مناطق درخواست داریم که پیش از احداث چنین فضاهایی با مردم هماهنگی لازم را داشته باشند تا با مدیریت و نظارت آنها مورد مراقبت قرار بگیرد.

رئیس کمیته عمران شورا با اشاره به اجرای طرح «آرمان ۲» در ۳۵۲ محله تهران با هماهنگی مدارس و مساجد، یادآور شد: باید فرصتی در نظر بگیریم تا گزارش این طرح در شورا ارائه شود و تبلیغاتی برای گسترش طرح در دیگر محلات تهران باشد.

انتهای پیام/