اجرای طرح «استقبال از مهر» در ۴۰ مدرسه سطح منطقه ۳ تبریز
اجرای طرح «استقبال از مهر» در ۴۰ مدرسه سطح منطقه ۳ تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، از سوی شهرداری منطقه ۳ تبریز و در آستانه بازگشایی مدارس طرح “استقبال از مهر” با ساماندهی و پاکسازی بیش از ۴۰ مدرسه در سطح حوزه این منطقه آغاز شد. به گزارش شهریار، اکبر پورخردمند با اعلام این خبر گفت: به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و با هدف […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

از سوی شهرداری منطقه ۳ تبریز و در آستانه بازگشایی مدارس طرح “استقبال از مهر” با ساماندهی و پاکسازی بیش از ۴۰ مدرسه در سطح حوزه این منطقه آغاز شد.

به گزارش شهریار، اکبر پورخردمند با اعلام این خبر گفت: به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و با هدف ایجاد محیطی سرشار از پاکیزگی برای افزایش روحیه، نشاط و شادابی بین دانش آموزان در آغازین روزهای سال تحصیلی، طرح “استقبال از مهر” با انجام عملیات رفت و روب اساسی، رنگ آمیزی، ایمن سازی، خط کشی و رسیدگی به ۴۰ مرکز تحصیلی واقع در حوزه این شهرداری، آغاز شده است.

این طرح با هدف ارتقاء سطح خدمات و امکانات مورد نیاز فضاهای آموزشی سطح منطقه، تقویت مشارکت مجموعه شهرداری با مراکز آموزشی در سطح شهر، مشارکت پذیری دانش آموزان در مباحث شهری، زیباسازی، ایمنی معابر، بازپیرایی فضای سبز و  بهسازی و زیباسازی محیط های داخلی و پیرامون مراکز آموزشی تا پایان ماه جاری تداوم خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری با شکوه فصل بازگشایی مدارس نیازمند تمهیدات و تدابیر لازم در زمینه‌های مختلف است، افزود: با برنامه‌ریزی و ابلاغ وظایف هر یک از واحدهای  زیر مجموعه شهرداری منطقه ۳ و تاکید بر حسن انجام کار سعی خواهیم کرد، خدمات در خور شأن تعلیم و تربیت از خود نشان دهیم.

شهردار منطقه ۳ ادامه داد: شستشو و رفت و روب اساسی محوطه مراکز تحصیلی سطح حوزه، ترمیم و بهسازی پل های عابر پیاده مقابل مدارس، پاکسازی، بهسازی و زیباسازی معابر پیرامون مدارس، لکه گیری آسفالت پیاده رو ها و معابر اطراف مدارس همچنین رفع خطر، حذف موانع فیزیکی و نازیبایی‌های بصری از موارد اجرایی در این طرح است.

وی افزود: خط‌کشی عابرپیاده و علائم ترافیکی، ترمیم آبخوری های مراکز آموزشی، زیباسازی، بازپیرایی فضای سبز و  بهسازی و زیباسازی محیط های داخلی و پیرامون مراکز آموزشی از دیگر مواردی است که در طرح استقبال از مهر اجرایی می شود.